قسمت گروه آگهی در فرم ثبت آگهی رایگان چیست


کد مطلب: 4070
تاریخ ثبت: 1397/06/08

گروه: آموزش

قسمت گروه آگهی در فرم ثبت آگهی رایگان چیست؟
در هنگام تکمیل فرم ثبت آگهی رایگان یک گزینه بنام «انتخاب گروه آگهی» وجود دارد که با کلیک روی آن یک سری از گروه های اصلی نمایش داده می شود که با کلیک روی هر یک زیرگروه های آن دسته نمایش داده می شود. در این قسمت توضیح دسته آگهی را می دهیم.
گزینه انتخاب گروه آگهی در فرم ثبت تبلیغ رایگان چیست؟
هنگامی که شما آگهی اینترنتی خود را ثبت می کنید می توانید تبلیغ خود را در یکی از این دسته ها قرار دهید، برای مثال اگر یک مشاور املاک هستید و یک آگهی سپردن ملک را می خواهید ثبت کنید می توانید دسته «املاک» و سپس گزینه «فروش اداری تجاری» را انتخاب کنید.
هنگامی که شما یک گروه را انتخاب می کنید آگهی شما فقط درون آن گروه نمایش داده می شود و اگر دسته آگهی را درست انتخاب کنید همینکار سبب این می شود که افراد مرتبط با کار شما آگهیتان را مشاهده نمایند.


سایر مقالات آموزشی نت موج نیازمندی های آنلاین :


  درباره نت موج سایت ثبت آگهی آنلاین
نت موج یک وب سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور آگهی های تبلیغاتی خود را در آن درج می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت ثبت نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید و در کمتر از چند ثانیه خود را در وب جهانی یا فضای مجازی معرفی نمایید. در نت موج می توانید آگهی،شغل،کانال و وب سایت خود را مجانی ثبت کنید.