چه روزهایی از هفته ثبت تبلیغ اینترنتی بهتر جواب می دهد


کد مطلب: 4069
تاریخ ثبت: 1397/06/08

گروه: مقالات

چه روزهایی از هفته ثبت تبلیغ اینترنتی بهتر جواب می دهد
اگر شما هم قبلا از تبلیغات سنتی نیازمندی ها استفاده کرده باشید احتمالا از دیگران شنیده اید که می گویند: در برخی از روزهای هفته آگهی های تبلیغاتی بهتر جواب می دهد. حالا با این وجود در این مقاله که توسط نیازمندی های آنلاین نت موج منتشر شده است، می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم.
آیا ثبت آگهی اینترنتی در برخی از روزهای هفته بهتر جواب می دهد؟
در جواب این سوال باید گفت: شاید در آگهی های تبلیغاتی چاپی ثبت یک تبلیغ در یک روز خاص، روی زنگ خوری تاثیر داشته است ولی در آگهی های تبلیغاتی اینترنتی این مورد هیچ اهمیتی ندارد. در هنگام ثبت آگهی اینترنتی هر روزی که آگهی خود را ثبت کنید خوب است و پربازدید بودن دلایل دیگری دارد.
برای اینکه آگهی اینترنتی شما پربازدید شود به عواملی بسته است که می توانید در مقاله «ترفند افزایش بازدید یک آگهی» می توانید مراجعه نمایید.
پس می توان گفت: آگهی های اینترنتی را هر روزی که می خواهید ثبت کنید و پربازدید شدن آگهی هیچ ارتباطی با روزی که آگهی را ثبت می کنید ندارد.


سایر مقالات آموزشی نت موج نیازمندی های آنلاین :


  درباره نت موج سایت ثبت آگهی آنلاین
نت موج یک وب سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور آگهی های تبلیغاتی خود را در آن درج می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت ثبت نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید و در کمتر از چند ثانیه خود را در وب جهانی یا فضای مجازی معرفی نمایید. در نت موج می توانید آگهی،شغل،کانال و وب سایت خود را مجانی ثبت کنید.