بهینه سازی آگهی های پولی نت موج


کد مطلب: 4064
تاریخ ثبت: 1397/06/02

گروه: مقالات

بهینه سازی آگهی های پولی نت موج
قبل از هرکاری باید تعریف بهینه سازی آگهی های نت موج را بگوییم: بهینه سازی آگهی به این معناست که کارشناسان نت موج کاری می کنند تا مشتریان واقعی سریعتر آگهی های شما را مشاهده کنند و شما سریعتر به کسب درآمد برسید.
وقتی شما یک طرح برای آگهی خود سفارش می دهید بسته به طرحی که می خرید یکسری از اقدامات برای بهینه سازی برای  موتورهای جستجوگر مثل گوگل و بازدیدکنندگان واقعی روی آگهی شما انجام می شود. برای اطلاعات بیشتر می توانید دو مقاله «بهینه سازی آگهی های نت موج برای موتور جستجو» و «بهینه سازی آگهی های نت موج برای بازدیدکنندگان واقعی» را مطالعه نمایید.
برخی از اقدامات بهینه سازی آگهی های نت موج
معرفی سریع به گوگل
وقتی برای تبلیغاتی که در نت موج ثبت می کنید یک طرح می خرید کارشناسان نت موج آن تبلیغ را فوری به موتورهای جستجو معرفی می کنند.
برجسته سازی آگهی ها
پس از خرید طرح های تبلیغاتی نت موج آگهی ها شما در موتورهای جستجو «برجسته» یا هایلایت می شوند که برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله «برجسته کردن آگهی های نت موج در موتور جستجو» را مطالعه نمایید.
بهینه سازی تصاویر تبلیغات
پس از خرید طرح، کارشناسان نت موج تصاویر آگهی های شما را برای موتورهای جستجو بهینه می کنند تا صفحه آگهی شما در رتبه های اول گوگل قرار گیرد و مشتریان زیادی با شما آشنا شوند.

بهینه سازی متن آگهی شما
پس از خرید طرح های تبلیغاتی نت موج، عنوان و توضیحات شما برای نتایج موتورهای جستجو یا SERP بهینه سازی می شود.
افزودن برخی بخش های برجسته با رنگ های متنوع
اگر طرح هایی که می خرید از چهارستاره بالاتر باشد یکسری از تیترهای رنگی و حرفه ای برای آگهی شما اضافه می شود که باعث می شود صفحه آگهی شما برای موتورجستجو بهینه شود و از طرفی خوانایی آگهی را بالاتر ببرد.


سایر مقالات آموزشی نت موج نیازمندی های آنلاین :


  درباره نت موج سایت ثبت آگهی آنلاین
نت موج یک وب سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور آگهی های تبلیغاتی خود را در آن درج می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت ثبت نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید و در کمتر از چند ثانیه خود را در وب جهانی یا فضای مجازی معرفی نمایید. در نت موج می توانید آگهی،شغل،کانال و وب سایت خود را مجانی ثبت کنید.