ده راهکار برای افزایش بازدید آگهی های ثبت شده در نت موج


کد مطلب: 4062
تاریخ ثبت: 1397/05/31

گروه: آموزش

ده راهکار برای افزایش بازدید آگهی های ثبت شده در نت موج


اگر یک آگهی یا تبلیغ اینترنتی از محصول، کالا یا خدمات خود را از قسمت «ثبت آگهی رایگان» در نت موج ثبت کرده اید و دوستدارید آگهی های شما سریعتر در گوگل ثبت شود و از طرفی هرچه سریعتر جواب دهد می توانید راهکارهای زیر را دنبال کنید:

راهکار اول: خرید طرح های ستاره دار نت موج


اولین کاری که برای افزایش بازدید باید انجام دهید خرید طرح های ستاره داری است که پس از ثبت آگهی به شما نمایش داده می شود و یا در قسمت مدیریت آگهی می توانید به آن طرح ها ارتقا دهید. بصورت خلاصه می توان گفت کارشناسان نت موج بسته به طرح انتخاب تمام تلاش خود را می کنند تا آگهی شما را هرچه بیشتر برای موتورهای جستجو مثل گوگل محبوب کنند. برای اینکه بدانید پس از خرید یک طرح روی آگهی شما چه کاری انجام می شود می توانید این مقاله را بخوانید.

راهکار دوم: اشتراک صفحه آگهی خود در شبکه های اجتماعی


در پایین آگهی های شما چندین لینک برای اشتراک گذاری آگهی های شما در شبکه های اجتماعی همچون فیسبوک، گوگل پلاس، تویتر، اینستاگرام و غیره وجود دارد که با کلیک روی هر یک از این لینک ها می توانید آگهی خود را در شبکه های اجتماعی هم اشتراک بگذارید. اگر آگهی های خود را در این شبکه های اجتماعی اشتراک بگذارید و دیگران را تشویق به لایک آگهی های شما کنند بصورت خودکار صفحه آگهی شما بسیار پربازدید می شود.


راهکار سوم: درج واضح شماره تماس و پل های ارتباطی


تا می توانید به درستی برای بازدید کننده تبلیغ مشخص کنید که چگونه با شما ارتباط برقرار کند و چه روش هایی برای تماس با شما وجود دارد.


راهکار چهارم: مهمترین جملات را در قسمت اول متن آگهی بنویسید


مهمترین متن تبلیغاتی آگهی خود را در قسمت اول تبلیغی که ثبت می کنید وارد کنید این مورد هم از نظر موتورهای جستجو و هم از نظر بازدید کننده مهم است.


راهکار پنجم: برای تبلیغات خود متن کم ننویسید


صفحاتی با مطالب کم معمولا کم ارزش تر از مطالب با محتوای طولانی هستند. متن شما نباید اینقد کم باشد و نه آنقدر زیاد که از حوصله خواندن بازدید کننده تبلیغ خارج شود.


راهکار ششم: یک آگهی تکراری را در کلیه سایت ها تکرار نکنید


سعی کنید آگهی که در سایت تبلیغاتی نت موج ثبت می کنید با دیگر سایت ها متفاوت باشد تا نت موج برای موتورهای جستجو آن را متمایز و برجسته کند. اگر آگهی خود را در نت موج متفاوت ثبت کنید بازدید قابل توجهی را مشاهده خواهید کرد.


راهکار هفتم: از مطالب نوشته شده سایت های دیگر استفاده نکنید


سعی کنید برای نوشتن آگهی های خود اندکی زمان بگذارید. زمانی که شما برای نوشتن یک آگهی میگذارید یک نوع سرمایه گذاری است. موتورهای جستجو مثل گوگل آگهی هایی را دوست دارند که مطالب تازه دارند نه آگهی هایی که تکراری و در کلیه سایت ها پیدا می شود. اگر می خواهید یک آگهی پردرآمد داشته باشید حتما مطالب را از روی ذهن خود تایپ کنید.


راهکار هشتم: تصاویر جذاب برای آگهی بگذارید


سعی کنید برای آگهی خود حتما عکس بگذارید، اگر در لیست آگهی های ثبت شده در نت موج نگاه کنید آگهی هایی که دارای عکس های زیبا هستند خیلی جذاب ترند. سعی کنید اگر یک محصول دارید یک عکس با دوربین گوشی خود بگیرید و برای آگهی خود ثبت کنید.


راهکار نهم: از عکس هایی که خودتان می گیرید استفاده کنید


سعی کنید از عکس هایی که خودتان از طریق تلفن همراهتان می گیرید استفاده کنید. موتورهای جستجو مثل گوگل عاشق تصاویر، فیلم ها و مطالب جدید هستند. سعی کنید برای آگهی که می خواهید پربازدید شود از عکس های تازه گرفته شده خود استفاده کنید. مطمن باشید در برابر زمانی که برای عکس برداری از کارهای خود می گذارید بیشتر پول در می آورید.


راهکار دهم: کالای یا خدمات خود را شرح دهید


سعی کنید محصول خود را شرح دهید، مثلا این محصول چیست و به درد چه کسانی می خورد، گاهی کسانی به دنبال محصولات شما هستند می دانند چه می خواهند ولی نام آن محصول را نمی دانند، بگویید که محصول شما چکار می کند چه کسانی می توانند آن را بخرند.





سایر مقالات آموزشی نت موج نیازمندی های آنلاین :


  درباره نت موج سایت ثبت آگهی آنلاین
نت موج یک وب سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور آگهی های تبلیغاتی خود را در آن درج می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت ثبت نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید و در کمتر از چند ثانیه خود را در وب جهانی یا فضای مجازی معرفی نمایید. در نت موج می توانید آگهی،شغل،کانال و وب سایت خود را مجانی ثبت کنید.