چگونگی معرفی شغل در بانک مشاغل


کد مطلب: 2022
تاریخ ثبت: 1396/05/22

گروه: آموزش

چگونگی معرفی شغل در بانک مشاغل


مقدمه


هنگام نوشتن یک معرفی نامه خوب برای کسب و کارتان در سایت نت موج نیاز به یکسری نکات است که رعایت نمودن آنها باعث جذاب تر شدن معرفی نامه کسب و کار شما می شود؛ در ادامه این آموزش نحوه معرفی شغل در بانک کسب و کارهای کشوری را بیان خواهیم نمود.


قالب معرفی نامه شغل


هنگامی که شغل خود را معرفی می کنید متن تبلیغاتی شما باید دارای مقدمه، تاریخچه، درباره شغل شما، خدمات و کالاهایی که عرض می کنید، ماموریت های شما، چشم انداز سازمان، شعار کسب و کار، مشخصات تماس و پل های ارتباطی، مزیت شغل شما نسبت به شرکا و غیره باشد.


مقدمه چیست؟


برای اینکه مطلبتان را آغاز کنید نیاز به مقدمه چینی کنید، برای مثال اگر شغل شما فروش تجهیزاتی است که از انرژی خورشیدی استفاده می کنند می توانید بصورت زیر مقدمه را بنویسید «امروزه با بالا رفتن قبوض برق و گران شدن برق انرژی خورشیدی در اکثر کشورها جایگزین شده است، انرژی خورشیدی با هزینه کم این امکان را در اختیار شما قرار می دهد... »


تاریخچه کسب و کار چیست؟


تاریخچه نحوه شکل گیری کسب و کار را بیان می کند در این بخش افزودن تاریخ دقیق باعث جذابیت متن تبلیغاتی شما می شود. برای مثال می توانید بنویسید«شرکت فلان در تاریخ 02/05/1396 شمسی با هدف انجام خدمات فلان توسط عده ای از جوانان شهر فلان تاسیس شد. و ...»


درباره شغل  و کسب و کار شما


در این بخش شغل خود را بصورت مختصر و مفید معرفی کنید، فرض کنید می خواهید به یک نفر توضیح دهید که کار شما چیست این حرف ها را در قالب یک متن بنویسید.


معرفی خدمات و کالاهای خود


کالاها و خدماتی که عرضه می کنید را توضیح دهید، برای مثال اگر کار شما مشاور املاک است می توانید بنویسید «مشاور املاک ما کار خرید، فروش، رهن و اجاره و غیره را انجام می دهد»


چشم انداز کسب و کار


در این قسمت بنویسید که در آینده می خواهید چه کاری را انجام دهید و چه کارهایی علاوه بر کار فعلی را قصد دارید انجام دهید. بطورکلی بیان کنید که می خواهید به کجا برسید.


ماموریت کسب و کار


در این بخش بیان کنید که کار و ماموریت شغل شما چیست و چه کاری می خواهید برای مشتریانتان انجام دهید.


مشخصات و پل های ارتباطی شغل شما


در این بخش شماره تلفن ها، شماره فکس، شماره های پیام رسان، پست های الکترونیک و هر ابزاری که مشتریان می توانند با شما ارتباط برقرار کنند را بیان کنید.


مزیت شغل شما نسبت به کسب سایر رقبا


در این بخش چیزهایی که شما را نسبت با سایر رقبا قوی تر می کند را بیان کنید.

 


سایر مقالات آموزشی نت موج نیازمندی های آنلاین :


  درباره نت موج سایت ثبت آگهی آنلاین
نت موج یک وب سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور آگهی های تبلیغاتی خود را در آن درج می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت ثبت نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید و در کمتر از چند ثانیه خود را در وب جهانی یا فضای مجازی معرفی نمایید. در نت موج می توانید آگهی،شغل،کانال و وب سایت خود را مجانی ثبت کنید.