فروشگاه اینترنتی چیست


کد مطلب: 2012
تاریخ ثبت: 1396/04/30

گروه: مقالات

فروشگاه اینترنتی چیست؟


مقدمه


امروزه فروشگاه های اینترنتی در فضای اینترنت زیاد هستند، برخی از این فروشگاه ها لباس، محصولات نرم افزاری، عطر، عطاری، لوازم پزشکی و غیره می فروشند. برخی از این فروشگاه های اینترنتی تنها یک محصول و برخی دیگر محصولات فراوانی را عرض می کنند. در ادامه این مطلب در مورد فروشگاه های اینترنتی مطالبی را بیان خواهیم کرد.


فروشگاه اینترنتی چیست؟


فروشگاه های اینترنتی همانند یک پایگاه اینترنتی است با این تفاوت که بجای معرفی محصولات به کار تبلیغ، معرفی و فروش محصولات با استفاده از سامانه های اتوماسیون نرم افزار می پردازد.  فروشگاه های اینترنتی همانند فروشگاه های فیزیکی و موجود در بازار است با این تفاوت که مکان فروشگاه های اینترنتی در اینترنت است و مکان فروشگاه های فیزیکی در بازار است. امکان فروش تمام چیزهایی که در فروشگاه های سنتی وجود دارد در فروشگاه های اینترنت هم موجود است. در فروشگاه های اینترنتی طرح ها و تخفیف های گوناگونی هم وجود دارد و شما خیلی راحت تر می تواند خرید خود را انجام دهید. هر فروشگاه اینترنتی همانند یک فروشگاه سنتی دارای یک نام است(برای مثال فروشگاه نت پسند)، دارای یک نشانی است(برای مثال www.netpasand.ir) ، دارای یک مجوز فروش است(مثل نماد اعتماد الکترونیک فروشگاه نت پسند)، دارای مالک و غیره است.
در فروشگاه های اینترنتی هم همانند فروشگاه های سنتی محصولات در دسته های مختلف(همانند قفسه ها) قرار می گیرند و شما می توانید به راحتی به هر دسته مراجعه نموده و محصول خود را انتخاب نمایید. فروشگاه های اینترنتی سبد خرید، قفسه(دسته بندی کالا)، مجوز، تخفیف، ضمانت نامه، نحوه حمل و نقل، جایزه و غیره دارند که شما می توانید از آنها استفاده کنید.


سایر مقالات آموزشی نت موج نیازمندی های آنلاین :


  درباره نت موج سایت ثبت آگهی آنلاین
نت موج یک وب سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور آگهی های تبلیغاتی خود را در آن درج می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت ثبت نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید و در کمتر از چند ثانیه خود را در وب جهانی یا فضای مجازی معرفی نمایید. در نت موج می توانید آگهی،شغل،کانال و وب سایت خود را مجانی ثبت کنید.