نوشتن یک تبلیغ اینترنتی خوب


کد مطلب: 2015
تاریخ ثبت: 1396/05/06

گروه: آموزش

نوشتن یک تبلیغ اینترنتی خوب


نوشتن یک تبلیغ یا آگهی خوب در سایت نت موج بر روی اینترنت نیاز به مهارت زیادی دارد ولی با رعایت چند مورد به راحتی می توانید یک آگهی خوب و کاربردی را بنویسید. در ادامه این آموزش چند نکته مهم برای نوشتن یک آگهی اینترنتی خوب را به شما آموزش می دهیم.


روش های نوشتن تبلیغ اینترنتی خوب


1- درج کلمات و جملات کلیدی در متن آگهی


سعی کنید هنگام درج آگهی اینترنتی چندین جمله و کلمه کلیدی در آن بکار ببرید برای مثال اگر آگهی شما در رابطه با فروش یک آپارتمان است کلمات زیر را بنویسید«فرش آپارتمان در شهر فلان، خرید آپارتمان در شهر فلان، آپارتمان فروشی دو خوابه در شهر فلا ن و غیره»


2- رعایت نمودن اصول بازاریابی


بازاریاب ها برای درج تبلیغات از یکسری اصول حرفه ای استفاده می کنند مثلا آگهی جلب توجه کند، آگهی با یک عکس مخاطب را جذب کند  و غیره


3- ساده و مفید


اکثر کاربران زیاد حوصله مطالعه ندارند و سریع می خواهند در چند لحظه (حدود چهل ثانیه) مطلب شما را بخوانند بنابراین ابتدا اولین خط را می خوانند و سپس سریع تیترهای نوشته شما را می خوانند بنابراین سعی کنید در حد یک جمله خلاصه و مفید تبلیغ خود را بیان کنید و تیترهای مناسبی بنویسید.


4- درج عکس زیبا برای آگهی


برای آگهی اینترنتی خود یک عکس جالب و دلنشین انتخاب کنید طوری که هرکاربری را در لحظه اول جذب عکس کند.


5- برای درج یک آگهی زمان بگذارید


برای نوشتن یک آگهی خوب حداقل دو یا سه روز زمان بگذارید چندین بار مطلب خود را بخوانید و یا اینکه به یک نفر دیگر بدهید آگهی شما را بخواند.

 


سایر مقالات آموزشی نت موج نیازمندی های آنلاین :


  درباره نت موج سایت ثبت آگهی آنلاین
نت موج یک وب سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور آگهی های تبلیغاتی خود را در آن درج می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت ثبت نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید و در کمتر از چند ثانیه خود را در وب جهانی یا فضای مجازی معرفی نمایید. در نت موج می توانید آگهی،شغل،کانال و وب سایت خود را مجانی ثبت کنید.