پیشگیری از قربانی شدن توسط Black Hat


کد مطلب: 2013
تاریخ ثبت: 1396/04/31

گروه: مقالات

پیشگیری از قربانی شدن توسط Black Hat


پیشگیری از قربانی شدن توسط Black Hat ها Balck Hat SEO ها همیشه به دنبال مکانهایی برای وارد کردن لینک های خود، تغییر مسیرهای مبتنی بر JavaScritp و وارد کردن محتوای Spalm میباشند. پاکسازی یا رد اطلاعات وارد شده از منابع خارجی میتواند حملات این چنینی را مانع گردد. جایی که لینک های ارسالی شناسایی نشدهاند و یا مورد بررسی قرار نگرفته اند حتماً باید از خصیصهٔ nofollowed برای آنها استفاده نمایید. رسیدگی به توضیحات ارسالی در تالارهای گفتگو، بلاگ ها و guestbook ها امری است که نباید نادید گرفته شود.

وب سایت نت موج سایتی جهت درج آگهی و تبلیغ در اینترنت می باشد کاربران محترم می توانند تبلیغات رایگان خود را در این سایت ثبت نماینند.


سایر مقالات آموزشی نت موج نیازمندی های آنلاین :


  درباره نت موج سایت ثبت آگهی آنلاین
نت موج یک وب سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور آگهی های تبلیغاتی خود را در آن درج می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت ثبت نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید و در کمتر از چند ثانیه خود را در وب جهانی یا فضای مجازی معرفی نمایید. در نت موج می توانید آگهی،شغل،کانال و وب سایت خود را مجانی ثبت کنید.