انواع تبلیغات از نظر کاربرد


کد مطلب: 8128
تاریخ ثبت: 1397/12/24

گروه: سایر مطالب

انواع تبلیغات از نظر کاربرد
مقدمه
امروزه تبلیغات کاربردهای زیادی دارد که در اکثر مکان ها از آن استفاده می شود. در این مقاله آموزشی که در نیازمندی های آنلاین نت موج درج شده است تبلیغات را بصورت کلی به سه دسته تقسیم کرده است.


دسته بندی تبلیغات از نظر کاربرد
تبلیغات بصورت عمده دارای کاربردهای زیادی می باشد. که در زیر به سه مورد آنها اشاره می کنیم:
تبلیغات اطلاع رسانی یا informative advertising
از این نوع تبلیغات بیشتر برای اطلاع دادن به بینندگان آگهی استفاده می شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد این تبلیغات می توانید مقاله «تبلیغات اطلاع رسانی» را بخوانید. در نیازمندی های آنلاین نت موج می توانید تبلیغات اطلاع رسانی را بصورت رایگان درج کنید.
تبلیغات ترغیبی یا Advertising persuasive
از این مورد تبلیغات وقتی استفاده می شود که رقابت بین تولیدکنندگان یک خدمت و کالا زیاد می شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد این نوع آگهی می توانید مقاله «تبلیغات ترغیبی» را بخوانید. در نیازمندی های آنلاین نت موج می توانید تبلیغات ترغیبی و تشویقی را بصورت رایگان درج کنید.
تبلیغات مقایسه ای یا coparative advertising
همانند تبلیغات ترغیبی است ولی حالت مقایسه ای دارد، برای مثلا مقایسه یک کالا با یک کالای دیگر استفاده می شود.  برای اطلاعات بیشتر در مورد این نوع آگهی می توانید مقاله «تبلیغات مقایسه ای» را بخوانید. در نیازمندی های آنلاین نت موج می توانید تبلیغات مقایسه ای را بصورت رایگان درج کنید.
تبلیغات یادآور یا reminder advertising
از این تبلیغات برای یادآوری به خریداران یک کالا در مراحل پس از فروش استفاده می شود. یا اینکه برای آشنا نمودن عموم با کالای جدید استفاده می شود. وقتی کالایی تازه وارد بازار می شود باید از این نوع تبلیغات استفاده کرد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این نوع آگهی می توانید مقاله «تبلیغات یادآور» را بخوانید. از این نوع تبلیغات هم در نت موج می توانید رایگان ثبت کنید.


سایر مقالات آموزشی نت موج نیازمندی های آنلاین :


  درباره نت موج سایت ثبت آگهی آنلاین
نت موج یک وب سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور آگهی های تبلیغاتی خود را در آن درج می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت ثبت نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید و در کمتر از چند ثانیه خود را در وب جهانی یا فضای مجازی معرفی نمایید. در نت موج می توانید آگهی،شغل،کانال و وب سایت خود را مجانی ثبت کنید.