تبلیغات ترغیبی چیست


کد مطلب: 8130
تاریخ ثبت: 1397/12/24

گروه: سایر مطالب

تبلیغات ترغیبی چیست
در مقاله های قبلی که در مورد دسته بندی تبلیغات از لحاظ کاربرد بود گفتیم: یک  نوع از تبلیغات، تبلیغات ترغیبی است. در این مقاله می خواهیم شرح کامل تری از این نوع تبلیغات را شرح دهیم.
تبلیغات ترغیبی که در انگیسی بصورت Advertising persuasive  نوشته می شود. از این نوع تبلیغات و آگهی های در اکثر مواقع هنگامی استفاده می شود که رقابت برای فروش یک کالا زیاد می شود و شرکت های یا تولیدکنندگان می خواهند مشتریان به جای انتخاب رقبا آنها را انتخاب کنند. در این نوع تولیدکنندگان، واردکنندگان یا فروشندگان سعی می کنند برند خود یا برند یک کارخانه را از لحاظ کیفیت می خواهند خوب کنند تا مشتریان به سمت آن برند هجوم آورند.


مثالی از تبلیغات ترغیبی
فرض کنید تلفن همراه یا همان موبایل در بازار زیاد می شوند و مدل های متنوعی وارد بازار می شوند برای همین کارخانه های تولید کننده تلفن همراه مجبور می شوند دست به تبلیغات ترغیبی بزنند. برای مثال هر یک از کارخانه ها سعی می کنند برند خود را بر سر زبان ها بیاورند. برای مثال برندهایی مثل اپل، سونی، نوکیا، هاوایی، ال حی و غیره سعی می کنند هر یک کیفیت برند خود را مطرح کنند.


در آگهی های تبلیغاتی ترغیبی چه چیزهایی باید معرفی شود
در این نوع از آگهی های تبلیغاتی باید در متن آگهی تبلیغاتی کالا یا خدمات از لحاظ کیفیت،مزیت ها، مزیای کلیدی، مزیت ها نسبت به سایر رقبا بدون ذکر نام برند و غیره صبحت کنند. برای مثال برای تلفن همراه می توان میزان عمر باطری، تعداد سال ضمانت کارکرد، قیمت محصول، مقدار حافظه داخلی و غیره می توان صحبت کرد.


هدف اصلی تبلیغات ترغیبی چیست؟
هدف اصلی تبلیغات ترغیبی یا Advertising persuasive به وجود آوردن شرایطی برای انتخاب شرکت تبلیغ کننده از بین برندهای موجود توسط مشتریان است. بطور واضح تر می تواند گفت: شرکت تبلیغ کننده می خواهد کاری کند که مشتریان از بین برندهای موجود برند او را گزینش و انتخاب کنند.


سایر مقالات آموزشی نت موج نیازمندی های آنلاین :


  درباره نت موج سایت ثبت آگهی آنلاین
نت موج یک وب سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور آگهی های تبلیغاتی خود را در آن درج می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت ثبت نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید و در کمتر از چند ثانیه خود را در وب جهانی یا فضای مجازی معرفی نمایید. در نت موج می توانید آگهی،شغل،کانال و وب سایت خود را مجانی ثبت کنید.