تبلیغات اطلاع رسانی چیست؟


کد مطلب: 8129
تاریخ ثبت: 1397/12/24

گروه: سایر مطالب

تبلیغات اطلاع رسانی چیست؟

در مقاله دسته بندی تبلیغات از لحاظ کاربرد گفتیم که یک نوع از تبلیغات، تبلیغات اطلاع رسانی است. در این مقاله می خواهیم شرح کامل تری از این نوع تبلیغات را شرح دهیم.

تبلیغات تبلیغات اطلاع رسانی که در انگلیسی بصورت informative advertising  نوشته می شود به تبلیغاتی گفته می شود که کاربرد اطلاع رسانی دارد. از این نوع تبلیغات و آگهی های در اکثر مواقع هنگامی استفاده می شود که یک محصول جدید وارد بازار شده است که مردم از آن خبر ندارند. به همین خاطر شرکت های تولیدکننده و کارخانه ها برای معرفی محصول خود به دیگران از این نوع تبلیغ استفاده می کنند.


مثالی از تبلیغات اطلاع رسانی
فرض کنید یک تولیدکننده یا واردکننده کالا یک اتو موی جدید وارد کشور می کند یا آن را تولید می کند. به همین دلیل که اکثر آرایشگاه و سالن های زیبایی با چنین دستگاهی آشنا نیستند شرکت های تولیدکننده مجبور هستند که ابتدا در مورد این دستگاه اطلاع رسانی کنند. برای مثال در رسانه های تبلیغاتی همانند نیازمندی های آنلاین نت موج آگهی های تبلیغاتی همانند «دستگاه اتوموی پیشرفته بصورت تمام اتوماتیک  بدون خشک نمودن موها و ریزش مو» درج می کنند. و کلیه جزییات آن را شرح می دهند.


در آگهی های تبلیغاتی اطلاع رسانی چه چیزهایی باید معرفی شود
در این نوع از آگهی های تبلیغاتی باید در متن آگهی تبلیغاتی کالا یا خدمات از لحاظ فنی،کارایی، کاربرد، عکس، نحوه کارکرد، مزایای و غیره کاملا اطلاع رسانی شود. به گونه ای که بازدیدکننده آگهی یا کسی که آگهی تبلیغاتی را در سایت نت موج مشاهده می کند کاملا بفهمد که این دستگاه جدید چیست و قرار است چه سودی برای او داشته باشد.


هدف اصلی تبلیغات اطلاع رسانی چیست؟
هدف اصلی تبلیغات اطلاع رسانی یا informative advertising ایجاد تقاضای اولیه است. به عبارتی تولیدکنندگان می خواهند کسانی که برای اولین بار است با آن محصول آشنا می شوند آن را سفارش داده و بخرند  و از آن استفاده کنند.


سایر مقالات آموزشی نت موج نیازمندی های آنلاین :


  درباره نت موج سایت ثبت آگهی آنلاین
نت موج یک وب سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور آگهی های تبلیغاتی خود را در آن درج می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت ثبت نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید و در کمتر از چند ثانیه خود را در وب جهانی یا فضای مجازی معرفی نمایید. در نت موج می توانید آگهی،شغل،کانال و وب سایت خود را مجانی ثبت کنید.