سایت نت موج هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم کانال یا پیج ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

54 نفر
بازدید:
1
رتبه کانال:
نت موج

روبیکا قیمت ارماتوربندی قالبندی صفحه گذاری

نوع کانال: یک ستاره

  مشخصات روبیکا  

قیمت ارماتوربندی قالبندی صفحه گذاری
نام کانال:
@gimil.com
شناسه:
روبیکا
نوع:

بخشی رحیمی: اجر کننده فونداسیون مجری ساخت سوله پیمانکار پروژه‌های صنعتی قیمت برای انواع فونداسیون سوله ساخت سوله ازپی تاکیلد بطور اتیمی قیمت دستمزدی وبامصالح کار‌های شخصی ودولتی درسراسرکشور با بهترین نمونه کارها ی که با بهترین ابزاربا 500 متر مربع قالب وقیچی درتمام شهرک صنعتی ها کاردرخدمت تمام مهندس‌ها وکارفرما هستم 09125788352


سایت نت موج به نشانی www.netmoj.ir هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. لطفا خرید خود را فقط به صورت حضوری انجام دهید و پیش از آن هیچ مبلغی را واریز نکنید.

  راهنمای خرید امن     گزارش کانال  




کانال ها و پیج های مشابه:

ربات هوشمند سایت نت موج در قسمت پایین لیستی از تبلیغات کانال و پیج های مشابه را برای شما آماده نموده است. در صورت تمایل جهت مشاهده جزییات می توانید روی هر یک از موارد زیر کلیک نمایید.
اگر صاحب کانال یا پیج هستید،با ارتقای تبلیغ کانال خود به 4 ستاره و بالاتر می توانید آگهی های زیر را از پایین تبلیغ خود حذف نمایید.همچنین آگهی کانال یا پیج شما در پایین دیگر تبلیغات نشان داده می شود.و آگهی شما خیلی بیشتر به بازدیدکنندگان نشان داده می شود..


 کانال تلگرامی قیمت روز طلا

 کانال تلگرامی قیمت لحظه ای دلار تهران

 کانال تلگرامی لیست قیمت گوشی موبایل، پخش گوشی تل

 کانال تلگرامی قیمت لحظه‌ای ارز، دلار، یورو، پوند، طلا، نقره و پلاتین در نرخ بها

 کانال تلگرامی قیمت لحظه ای دلار سکه طلا

 کانال تلگرامی فروشگاه مبلمان باغی با کیفیت و قیمت مناسب و ارسال به سراسر کشور

 کانال تلگرامی بلاکچین پرشیا | اخبار اقتصادی و قیمت ها

 کانال تلگرامی بانک اول (وام و تسهیلات بانکی، قیمت سکه، طلا و ارز)


  درباره نت موج نیازمندی های آنلاین
نت موج یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور آگهی های تبلیغاتی محصولات،خدمات،کانال ها،پیج های شبکه اجتماعی،لینک سایت ها و هر نوع تبلیغات خود را در آن ثبت می کنند. اگر شما هم یک کانال یا پیج اینستاگرامی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت درج نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت کانال» کلیک نمایید.

برای اینکه از آخرین تبلیغات ویژه کانال ها و پیج های اینستاگرامی آگاه شوید ما را در اینستاگرام دنبال کنید.نشانی پیج اینستاگرامی نت موج netmoj@ می باشد.