سایت نت موج هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم کانال یا پیج ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

537 نفر
بازدید:
2
رتبه کانال:
لباس آرا

کانال تلگرامی تولید و پخش پوشاک ارزانی

نوع کانال: دو ستاره

  مشخصات کانال تلگرامی  

تولید و پخش پوشاک ارزانی
نام کانال:
https://t.me/Pooshakinaaz12
شناسه:
کانال تلگرامی
نوع:

بالاخره تولیدی لباس ارزان قیمت پیدا کردم💪💪👌👌 شیک ترین وارزانترین وباکیفیت ترین لباس زنانه ، بچه گانه ، مردانه ، شال و روسری را از این تولیدی بخرید کلی گشتم تا بالاخره ارزونترین تولیدی پیدا کردم   پس تا پاک نشده بدو🏃‍♂🏃‍♀🏃‍♀🏃‍♂🏃‍♂🏃‍♀🏃‍♀🏃‍♀👇👇 کالکشن های جدید ما رو از دست ندین😍☝️ رحیمی 09198115409


سایت نت موج به نشانی www.netmoj.ir هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. لطفا خرید خود را فقط به صورت حضوری انجام دهید و پیش از آن هیچ مبلغی را واریز نکنید.

  راهنمای خرید امن     گزارش کانال  




کانال ها و پیج های مشابه:

ربات هوشمند سایت نت موج در قسمت پایین لیستی از تبلیغات کانال و پیج های مشابه را برای شما آماده نموده است. در صورت تمایل جهت مشاهده جزییات می توانید روی هر یک از موارد زیر کلیک نمایید.
اگر صاحب کانال یا پیج هستید،با ارتقای تبلیغ کانال خود به 4 ستاره و بالاتر می توانید آگهی های زیر را از پایین تبلیغ خود حذف نمایید.همچنین آگهی کانال یا پیج شما در پایین دیگر تبلیغات نشان داده می شود.و آگهی شما خیلی بیشتر به بازدیدکنندگان نشان داده می شود..


 کانال تلگرامی ویسای گیتاری

 کانال تلگرامی بروکرلایت فارکس Liteforex

 کانال تلگرامی فروشنده ابزار هاي صنعتي ساختماني

 کانال تلگرامی مجموعه پت لند فروش گربه های پرورش خانگی

 کانال تلگرامی لوازم خانگی بانه_(ارزان)


  درباره نت موج نیازمندی های آنلاین
نت موج یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور آگهی های تبلیغاتی محصولات،خدمات،کانال ها،پیج های شبکه اجتماعی،لینک سایت ها و هر نوع تبلیغات خود را در آن ثبت می کنند. اگر شما هم یک کانال یا پیج اینستاگرامی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت درج نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت کانال» کلیک نمایید.

برای اینکه از آخرین تبلیغات ویژه کانال ها و پیج های اینستاگرامی آگاه شوید ما را در اینستاگرام دنبال کنید.نشانی پیج اینستاگرامی نت موج netmoj@ می باشد.