سایت نت موج هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم کسب و کار ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

نت موج

پخش کاشی و سرامیک

دو سال پیش

  مشخصات مالک کسب و کار  

  لطفا پس از تماس با صاحب کسب و کار بگویید: «تبلیغ شما را در سایت نت موج دیده ام»
09309135303
تلفن:
lake1368@yahoo.com
ایمیل:
همه مشاغل - مصالح فروشی
دسته بندی:
البرز - کرج
محل:
230188
کد کسب و کار:

پخش باقرزاده با بیش از 15 سال سابقه در زمینه تولید و پخش کاشی سرامیک در انواع مختلف اعم از لعابدار _ پولیش _نانوپولیش و سرامیک های دیواری ، کف ، اسلب توانسته به عنوان یکی از شرکت های تولید کننده مبتکر و پیشرو در استان البرز مطرح شود. افتخار نمایندگی انحصاری کارخانجات بزرگ مهسرام _نایین _ ارس- آسیا _نوین سرام - پارس و فیروزه و همچنین مالک برند پارس آرسس کارخانه پارس در استان البرز دارا می باشد . دارای دو شعبه فعال در کرج و کمالشهر و یک شعبه فعال در چالوس تامین کاشی و سرامیک جهت مصارف داخلی و صادرات طرح های درجه یک قیمت عالی امکان اجرای طرح مورد نظر مشتری بارگیری در کمترین زمان تهیه از بهترین خاک مورد استفاده در صنعت کاشی شماره تماس و واتساپ جهت مشاهده تصاویر ، قیمت و سفارش 09309135303


سایت نت موج به نشانی www.netmoj.ir هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. لطفا خرید خود را فقط به صورت حضوری انجام دهید و پیش از آن هیچ مبلغی را واریز نکنید.

  راهنمای خرید امن     گزارش شغل  



  درباره نت موج
نت موج یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را از جمله تبلیغات کسب و کار،خدمات و کالاهای قابل عرضه،کانال ها و پیج های اینستاگرامی در آن ثبت می کنند. اگر شما هم می خواهید نام کسب و کار خود را در این نیازمندی های آنلاین تبلیغ و ثبت کنید از بالا روی دکمه «ثبت شغل» کلیک نمایید.

برای اینکه از آخرین تبلیغات ویژه کانال ها و پیج های اینستاگرامی آگاه شوید ما را در اینستاگرام دنبال کنید.نشانی پیج اینستاگرامی نت موج netmoj@ می باشد.