سایت نت موج هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم کسب و کار ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

98146 نفر
بازدید:
نت موج

فروش انواع فیلتر هوا روغن آبگیر

نوع کسب و کار: چهار ستاره

  مشخصات مالک کسب و کار  

  لطفا پس از تماس با صاحب کسب و کار بگویید: «تبلیغ شما را در سایت نت موج دیده ام»
021-46893558-09038617123
تلفن:
info@filtershokri.com
ایمیل:
همه مشاغل - لوازم یدکی و قطعه
دسته بندی:
البرز - کرج
محل:
219778
کد کسب و کار:

فیلتر شکری با 15 سال سابقه در زمینه فروش وتولید فیلترهای سفارشی،توانسته با توجه به امکانات فنی ، توان پرسنلی و با تکیه بر دانش فنی خود تا کنون انواع فیلترهای مورد نیاز صنایع خودرو سازی و مصرفی در کشور و همچنین فیلترهای صنعتی مورد نیاز صنایع بزرگ را که نمونه خارجی آنها بسیار گران است را طراحی و تولید نموده و با قیمت پایین تر از نمونه اصلی و کیفیت مناسب در اختیار مشتری قرار دهد.حال این افتخار را داریم که بدون نیاز به حضور شما عزیزان در فروشگاه،به صورت آنلاین پاسخگوی نیازهای شما در زمینه خرید وثبت سفارش فیلترهای خاص از طریق سایت این فروشگاه باشیم.


سایت نت موج به نشانی www.netmoj.ir هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. لطفا خرید خود را فقط به صورت حضوری انجام دهید و پیش از آن هیچ مبلغی را واریز نکنید.

  راهنمای خرید امن     گزارش شغل  



  درباره نت موج
نت موج یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را از جمله تبلیغات کسب و کار،خدمات و کالاهای قابل عرضه،کانال ها و پیج های اینستاگرامی در آن ثبت می کنند. اگر شما هم می خواهید نام کسب و کار خود را در این نیازمندی های آنلاین تبلیغ و ثبت کنید از بالا روی دکمه «ثبت شغل» کلیک نمایید.

برای اینکه از آخرین تبلیغات ویژه کانال ها و پیج های اینستاگرامی آگاه شوید ما را در اینستاگرام دنبال کنید.نشانی پیج اینستاگرامی نت موج netmoj@ می باشد.