سایت نت موج هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم کسب و کار ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

151 نفر
بازدید:
نت موج

جاروبرقی صنعتی ۳موتوره آب و خاک دانفوس

نوع کسب و کار: فوری

  مشخصات مالک کسب و کار  

  لطفا پس از تماس با صاحب کسب و کار بگویید: «تبلیغ شما را در سایت نت موج دیده ام»
09124435081
تلفن:
esfandiari.yosef37@gmail.com
ایمیل:
همه مشاغل - لوازم برقی
دسته بندی:
تهران - تهران
محل:
219496
کد کسب و کار:

‌🎯جاروبرقی صنعتی 3 موتوره آب و خاک دانفوس مکنده فوقلعاده قوی توسط الکترو موتورهای صنعتی دو پروانه سایکلون با قابلیت ترو خشک ، طراحی زیبا و مقاوم در ابعاد و وزن مناسب ، با حداقل صدا ، جهت استفاده در کارواشها ، قالیشوییها ، هتلها ، ادارات ، کارخانجات ، مساجد ، مدارس ، آشپزخانه های صنعتی ، تالارها ، بیمارستانها ، مجتمع های مسکونی ، تجاری و .......... قدرت موتورها : 3900 W ظرفیت مخزن : 80 لیتر طول کابل : 8 متر طول لوله خرطومی : 2/5 متر میزان جریان هوا : 500 MK فشار مکش : 3000 میلی متر ابعاد : 52* 60* 80 ظمانت گارانتی : 1 سال


سایت نت موج به نشانی www.netmoj.ir هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. لطفا خرید خود را فقط به صورت حضوری انجام دهید و پیش از آن هیچ مبلغی را واریز نکنید.

  راهنمای خرید امن     گزارش شغل  



  درباره نت موج
نت موج یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را از جمله تبلیغات کسب و کار،خدمات و کالاهای قابل عرضه،کانال ها و پیج های اینستاگرامی در آن ثبت می کنند. اگر شما هم می خواهید نام کسب و کار خود را در این نیازمندی های آنلاین تبلیغ و ثبت کنید از بالا روی دکمه «ثبت شغل» کلیک نمایید.

برای اینکه از آخرین تبلیغات ویژه کانال ها و پیج های اینستاگرامی آگاه شوید ما را در اینستاگرام دنبال کنید.نشانی پیج اینستاگرامی نت موج netmoj@ می باشد.