سایت نت موج هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم کسب و کار ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

شرکت برند

سقف کاذب،کناف آسیا گستر

دو سال پیش

  مشخصات مالک کسب و کار  

  لطفا پس از تماس با صاحب کسب و کار بگویید: «تبلیغ شما را در سایت نت موج دیده ام»
09146566657
تلفن:
ایمیل:
همه مشاغل - تزئینات داخلی
دسته بندی:
تهران - تهران
محل:
219118
کد کسب و کار:

مستقیم استادکار طراح تمام نقاط تهران در اسرع وقت حذف واسطه طراحی و اجرای سقف ساده فلت) طراحی و اجرای باکس اتوبوسی ساده موج دار) طراحی و اجرای تمامی طرح های داخلی مغازه و فروشگاه ها بسته به فعالیت شغلی و صنفی  پوشش و جدا فوم اجرای شبکه تایل آسمان مجازی pvc.cnc) تهیه و اجرای تایل گچی روکشpvc وتمام pvc قابل شستشو) اجرای هزاران طرح تی وی کلاسیک مدرن نئومدرن مطمئن باشید متریال مورد استفاده کناف درجه یک میباشد.


سایت نت موج به نشانی www.netmoj.ir هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. لطفا خرید خود را فقط به صورت حضوری انجام دهید و پیش از آن هیچ مبلغی را واریز نکنید.

  راهنمای خرید امن     گزارش شغل  


  سایت های دیگر جهت درج تبلیغات مشاغل،شرکت ها و کسب و کارها 

  درباره نت موج
نت موج یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را از جمله تبلیغات کسب و کار،خدمات و کالاهای قابل عرضه،کانال ها و پیج های اینستاگرامی در آن ثبت می کنند. اگر شما هم می خواهید نام کسب و کار خود را در این نیازمندی های آنلاین تبلیغ و ثبت کنید از بالا روی دکمه «ثبت شغل» کلیک نمایید.

برای اینکه از آخرین تبلیغات ویژه کانال ها و پیج های اینستاگرامی آگاه شوید ما را در اینستاگرام دنبال کنید.نشانی پیج اینستاگرامی نت موج netmoj@ می باشد.


لیست مشاغل مرتبط:

ربات هوشمند سایت نت موج در قسمت پایین لیستی از مشاغل مرتبط مشابه را برای شما آماده نموده است. در صورت تمایل جهت مشاهده جزییات می توانید روی هر یک از موارد زیر کلیک نمایید.
اگر صاحب آگهی هستید،با ارتقای تبلیغ شغل خود به 4 ستاره و بالاتر می توانید آگهی های زیر را از پایین تبلیغ خود حذف نمایید


 پخش و اجرای انواع سقف کاذب و کناف

 پیمانکاری تخصصی قالب بندی و آرماتوربندی (اجرای سقف و ستون)

 خدمات جرثقیل سقفی دروازایی

 تولید و پخش انواع پارکت لمینت کفپوش قرنیز دیوارپوش ترمووال و سقف های کاذب

 مجری سقف کاذب کناف

 تولیدکننده سقف کاذب آلومینیومی