سایت نت موج چیست و چه کاری انجام می دهد


کد مطلب: 9562
تاریخ ثبت: 1398/08/10

گروه: آموزش

کار سایت نت موج چیست؟


سایت نت موج یک سایت درج تبلیغات(نیازمندی های آنلاین ) است که هر ساعت خریداران و فروشندگان سراسر کشور آگهی های تبلیغاتی  خود را در آن ثبت می کنند. بنابراین اگر یک محصول را در سایت نت موج دیده اید و قصد خرید آن را دارید باید با آگهی دهنده آن محصول یا خدمات تماس بگیرید. تلفن های درج شده در قسمت « تماس با ما » در سایت تنها متعلق به پشتیبانی نیازمندی های آنلاین نت موج است. در کل سایت نت موج، تنها میزبان آگهی های فروشندگان است و هیچ محصولی برای فروش ندارد.


چگونه شماره تماس آگهی دهنده را پیدا کنم؟
در هر صفحه ای که آگهی را پیدا کرده اید در همان صفحه یک شماره تلفن، ایمیل و غیره از آگهی دهنده وجود دارد. برای مثال به تصویر زیر نگاه کنید.

نحوه تماس با آگهی های سایت نت موج

 

تلفنی که زیر قسمت مشخصات آگهی دهنده است، مربوط به شماره تماس های آگهی دهنده است. شما باید با این شماره تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید.
نکته بسیار مهم:
سایت نت موج(نیازمندی های آنلاین نت موج) هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.
اگر تا به حال از اینترنت خرید نکرده اید، می توانید راهنمای خرید امن را از لینک زیر مشاهده نمایید.


سایر مقالات آموزشی نت موج نیازمندی های آنلاین :


  درباره نت موج سایت ثبت آگهی آنلاین
نت موج یک وب سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور آگهی های تبلیغاتی خود را در آن درج می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت ثبت نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید و در کمتر از چند ثانیه خود را در وب جهانی یا فضای مجازی معرفی نمایید. در نت موج می توانید آگهی،شغل،کانال و وب سایت خود را مجانی ثبت کنید.