آموزش و نحوه حذف آگهی در سایت نت موج


کد مطلب: 9560
تاریخ ثبت: 1398/08/10

گروه: آموزش

برای حذف یک آگهی در سایت نت موج می توانید به یکی از روش های زیر اقدام کنید.


روش اول: حذف آگهی در صورت داشتن ایمیل:

اگر هنگام ثبت آگهی ایمیل خود را وارد نموده اید، با همان ایمیل از طریق منوی عضویت در سایت عضو سایت شده و سپس وارد سایت شوید. پس از ورود به پنل کاربری روی  گزینه های «آگهی های من» یکبار کلیک نمایید تا فرمی همانند تصویر زیر به شما نشان داده شود.

لیست آگهی های سایت نت موج

در جلوی هر یک از سطرها یک آیکون با علامت ضربدر وجود دارد با کلیک روی آن می توانید درخواست حذف آگهی را اعلام نمایید. آگهی شما پس از تایید درخواست شما از روی سایت حذف خواهد شد.


 

روش دوم: حذف آگهی بدون نیاز به عضویت
در این روش، از منوی بالای سایت روی گزینه « ورود »کلیک نمایید سپس روی دکمه « ارسال لیست آگهی های بدون ثبت نام به ایمیلم» کلیک نمایید. فرمی همانند تصویر زیر نشان داده می شود. در این فرم ابتدا ایمیل خود را وارد نمایید(ایمیلی که با آن آگهی را ثبت کرده اید) و سپس روی گزینه «من یک ربات نیستم» کلیک نموده و سپس دکمه « ارسال  تبلیغات من» را کلیک نمایید.

فرم ارسال تبلیغات به ایمیل

پس از اینکار کلیه تبلیغات،کانال ها و غیره ای که ثبت کرده اید به ایمیل شما ارسال می شود.

 

لیست تبلیغات نت موج در ایمیل

 

جلوی هر آگهی یک گزینه بنام «مدیریت» وجود دارد. با کلیک روی دکمه «مدیریت» به صفحه همانند تصویر زیر هدایت می شوید.

 

حذف آگهی در سایت نت موج

 

در این صفحه روی دکمه حذف کلیک نمایید. پس از ارسال درخواست حذف، نتیجه حذف آگهی به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


روش سوم: حذف آگهی بدون داشتن ایمیل و با داشتن تلفن
اگر هنگام ثبت آگهی ایمیلی وارد ننموده اید، به روش زیر آگهی خود را  از طریق تلفن همراه خود حذف کنید. به صفحه ای که آگهی خود را ثبت کرده اید مراجعه نمایید. در پایین صفحه همانند تصویر زیر یک گزینه بنام « گزارش یا درخواست حذف آگهی» وجود دارد، روی این گزینه کلیک نمایید.

گزارش یا درخواست آگهی در سایت نت موج

 

پس از اینکار فرمی همانند تصویر زیر نشان داده می شود.

 

گزارش آگهی و تبلیغ در سایت نت موج

 

نکته: در این فرم، در قسمت تلفن همراه، حتما تلفن همراهی را که با آن آگهی خود را ثبت نموده اید وارد کنید. در غیراینصورت درخواست حذف شما پیگیری نخواهد شد.
در قسمت علت گزارش گزینه «درخواست حذف آگهی خود را دارم» را انتخاب نمایید، فرم را تکمیل نموده و سپس روی گزینه «ارسال گزارش» کلیک نمایید. پس از اینکار فرمی همانند تصویر زیر نشان داده می شود.

تایید تلفن همراه در سایت نت موج

 

پس از اینکار با تلفنی که آگهی خود را ثبت نموده اید، باید عدد پررنگ در قسمت کد تایید را به شماره 14 رقمی که به شما نشان داده شده است ارسال نمایید و روی دکمه تایید کلیک نمایید. پس از اینکار در صورت یکسان بودن تلفن همراه شما با تلفن مندرج در آگهی، تبلیغ شما از روی سایت حذف خواهد شد.


نکته: زمان تایید حذف آگهی شما از طریق این روش بین یک ساعت الی 3 ساعت کاری به طول می انجامد.


اگر بازهم در هنگام حذف آگهی مشکل داشتید چکار کنید؟
اگر بازهم در هنگام حذف آگهی خود مشکل داشتید، از منوی بالای سایت روی گزینه «تماس با ما» کلیک نموده و سپس با استفاده از فرم تماس با ما درخواست حذف آگهی خود را ثبت نمایید.

فرم تماس با ما در سایت نت موج


در قسمت فرم ارسال پیام، مشخصات خود، مشخصات آگهی و یک ایمیل فعال وارد نموده و روی دکمه «ارسال پیام» کلیک نمایید. درخواست شما حتما پیگیری خواهد شد و نتیجه به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

نکته مهم:

هیچگونه درخواست حذف تبلیغی از طریق تماس تلفنی انجام نخواهد شد. فرم ارسال آنلاین پیام به همین منظور طراحی شده است و  در تمام طول روز پاسخگو خواهد بود.


سایر مقالات آموزشی نت موج نیازمندی های آنلاین :


  درباره نت موج سایت ثبت آگهی آنلاین
نت موج یک وب سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور آگهی های تبلیغاتی خود را در آن درج می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت ثبت نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید و در کمتر از چند ثانیه خود را در وب جهانی یا فضای مجازی معرفی نمایید. در نت موج می توانید آگهی،شغل،کانال و وب سایت خود را مجانی ثبت کنید.