تبلیغ مشاغل


کد مطلب: 4089
تاریخ ثبت: 1397/07/24

گروه: سایر مطالب

تبلیغ مشاغل
برای شغل هرچه تبلیغ کنید کم است چون این تبلیغات هستند که شما را به مشتریان واقعی معرفی می کنند. در این مطلب بسیار کوتاه به شما یاد خواهیم داد که چگونه در کمتر از یک دقیقه برای شغل و کسب و کار خود یک آگهی تبلیغاتی ثبت کنید.


آموزش تبلیغ مشاغل بصورت گام به گام
برای اینکه شغل خود را تبلیغ کنید، از بالای همین صفحه روی گزینه «نت موج من» یکبار کلیک نموده و سپس روی دکمه «ثبت شغل رایگان» کلیک نموده و سپس فرم موردنظر را تکمیل نموده و در نهایت روی دکمه ذخیره کلیک نمایید. پس از اینکار تبلیغ شغل شما پس از مدتی(نهایت نیم ساعت) در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.


ترفند ثبت تبلیغ شغل
برای اینکه یک آگهی خوب برای شغل خود بنویسید دو نکته را در نظر داشته باشید: یک در قسمت عنوان عنوان مناسبی برای کسب و کار خود بنویسید و در قسمت توضیحات بنویسید کار شما چه هست، چه محصولاتی دارید و چه خدماتی دارید.


سایر مقالات آموزشی نت موج نیازمندی های آنلاین :


  درباره نت موج سایت ثبت آگهی آنلاین
نت موج یک وب سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور آگهی های تبلیغاتی خود را در آن درج می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت ثبت نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید و در کمتر از چند ثانیه خود را در وب جهانی یا فضای مجازی معرفی نمایید. در نت موج می توانید آگهی،شغل،کانال و وب سایت خود را مجانی ثبت کنید.