افزایش رایگان ممبر سایت


کد مطلب: 4081
تاریخ ثبت: 1397/07/21

گروه: سایر مطالب

افزایش رایگان ممبر سایت
اگر یک سایت  دارید و دوستدارید ممبرهای وب سایت خود را بسرعت افزایش دهید می توانید آن را به عنوان یک آگهی یا تبلیغات در نت موج ثبت نمایید. بانک نیازمندی های آنلاین نت موج این امکان را به شما می دهد تا وب سایت  خود را به بهترین نحوه ممکن تبلیغ کنید و ممبرهای سایت خود را افزایش دهید.


آموزش افزایش رایگان ممبر یا اعضای سایت
برای افزایش رایگان ممبر وب سایت  از بالای همین سایت روی گزینه «نت موج من» کلیک نموده و سپس روی گزینه «ثبت رایگان آگهی» کلیک کنید پس از اینکار فرم موردنظر را پر نموده و روی دکمه ثبت آگهی کلیک نمایید. لازم به ذکر است تا می توانید شرحی در حدود دو پاراگراف از سایت  خود با زبان ساده بنویسید.  تبلیغات سایت  شما پس از ساعاتی در لیست آگهی ها و تبلیغات کشور قرار خواهد گرفت.
نکته: از همین قسمت می توانید شغل یا ، صفحه اینستاگرام، کسب و کار، کانال ها و محصولات خود را هم رایگان تبلیغ کنید.


سایر مقالات آموزشی نت موج نیازمندی های آنلاین :


  درباره نت موج سایت ثبت آگهی آنلاین
نت موج یک وب سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور آگهی های تبلیغاتی خود را در آن درج می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت ثبت نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید و در کمتر از چند ثانیه خود را در وب جهانی یا فضای مجازی معرفی نمایید. در نت موج می توانید آگهی،شغل،کانال و وب سایت خود را مجانی ثبت کنید.