ثبت مجدد آگهی در نت موج خوب است یا بد


کد مطلب: 2036
تاریخ ثبت: 1396/07/21

گروه: مقالات

ثبت مجدد آگهی در نت موج خوب است یا بد؟


مقدمه


برخی از آگهی دهندگان فکر می کنند با درج چندین بار یک آگهی در نت موج مشتری های بیشتری را برای خود بدست می آورند به همین خاطر این موضوع را بررسی می کنیم پس اگر می خواهید مشتریان بیشتری از طریق نت موج پیدا کنید این مقاله را دنبال نمایید.


ثبت مجدد آگهی در نت موج مفید است یا مضر؟


ثبت مجدد آگهی در نت موج خیلی خوب است و مطمن باشید کمک می کند مشتریان خیلی بیشتری را پیدا نمایید و خیلی خوب و مفید است ولی یکسری از شرط ها را باید رعایت کنید و اگر آن ها را رعایت ثبت مجدد آگهی شما مضر است.
ثبت آگهی مجدد مفید است اگر شرایط زیر رعایت شود:
اگر خواستید مجددا یک آگهی را ثبت کنید سعی کنید موضوع و متن تبلیغ را کاملا تغییر دهید هرچه متن جدیدتری درج کنید و آگهی شما یک مطلب تازه در اینترنت باشد آن آگهی ارزش بیشتری خواهد داشت. سعی کنید در هرسری که آگهی ثبت می کنید متن آگهی را کاملا تغییر دهید.


سایر مقالات آموزشی نت موج نیازمندی های آنلاین :


  درباره نت موج سایت ثبت آگهی آنلاین
نت موج یک وب سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور آگهی های تبلیغاتی خود را در آن درج می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت ثبت نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید و در کمتر از چند ثانیه خود را در وب جهانی یا فضای مجازی معرفی نمایید. در نت موج می توانید آگهی،شغل،کانال و وب سایت خود را مجانی ثبت کنید.