معرفی ربات تلگرامی


کد مطلب: 2030
تاریخ ثبت: 1396/06/19

گروه: آموزش

معرفی ربات تلگرامی

ثبت کانال تلگرام


مقدمه


ربات های تلگرامی یکی از پدیده های جدید فضای مجازی و نرم افزارهای پیام رسان می باشند. ربات ها به کاربران این امکان را می دهند تا در هر ساعتی بتوانند به آنها سرویس دهی کنند. یکی از تفاوت ربات ها با تلگرام این است که عضو نمی گیرند و تنها اشخاصی که شناسه ربات را داشته باشند می توانند خدمات آن ربات را ببینند. در ادامه این آموزش با اینکار شما را آشنا خواهیم کرد.


معرفی ربات تلگرامی در نت موج


نت موج به شرکت ها، کسب و کارها، مشاور املاک ها، خیریه ها، آرایشگاه ها، کسب و کارهای صنایع دستی، خشکشویی ها، شرکت های نرم افزاری  و هر شخصی یا سازمانی که یک ربات تلگرامی دارد این امکان را می دهد تا ربات خود را ثبت و معرفی نماید. برای ثبت ربات تلگرامی تنها کافی است از بالای همین صفحه گزینه «ثبت کانال» را کلیک نموده و فرم معرفی کانال را تکمیل نمایید. در فرم می توانید نوع معرفی را روی ربات بگذارید تا شناسه تلگرامی شما به عنوان ربات معرفی شود.

 

 



  درباره نت موج سایت ثبت آگهی آنلاین
نت موج یک وب سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور آگهی های تبلیغاتی خود را در آن درج می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت ثبت نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید و در کمتر از چند ثانیه خود را در وب جهانی یا فضای مجازی معرفی نمایید. در نت موج می توانید آگهی،شغل،کانال و وب سایت خود را مجانی ثبت کنید.