حذف کردن تبلیغات مزاحم توسط گوگل


کد مطلب: 1002
تاریخ ثبت: 1396/03/16

گروه: مقالات

حذف کردن تبلیغات مزاحم توسط گوگل

موتور جستجوگر قوی و پیشرفته گوگل نه تنها به کاربران در یافتن مطلب مورد نظر خود کمک میکند بلکه با ربات های پیشرفته خود از تبلیغات مزاحم جلوگیری می نماید و به مرور تبلیغات مزاحم را حذف نموده و از نتایج جستجو محروم می نماید گاهی به صفحاتی انتقال پیدا میکنیم که با تبلیغات مزاحم و کاهی خسته کننده موجب اختلال د سایت و صفحات می گردد.

یکی از رایج ترین راه های کسب درآمد در وبسایت ها، نمایش تبلیغات اینترنتی در گوشه و کنار سایت ها  است. بعضی اوقات، تعداد این تبلیغات به حدی زیاد می شود که برای کاربرانی که به سایت مراجعه می کنند، آزاردهنده می شوند و باعث ترک کردن سایت می شوند.

افزونه هایی توسط طراحان و کارشناسان مورد استفاده کاربران زیادی قرار گرفته اند که از تبلیغات آزار دهنده جلوگیری می نماید که می توان به نرم افزارAdblock Plus اشاره نمود.

که بعد از نصب آن بر روی مرورگر خود، اکثر تبلیغات، pop-upها و دیگر بخش های مزاحم وبسایت ها را برای همیشه ناپدید می کند. به کمک این Add-on، تجربه ای ساده تر و زیباتر از وبسایت ها را خواهید داشت که نه تنها شما را آزار نمی دهد، بلکه در مصرف حجم اینترنت شما نیز مؤثر خواهد بود؛ با بسته شدن تبلیغات اینترنتی و صفحات اضافی، ترافیک اینترنتی شما صرف لود کردن آن ها نشده و در نهایت، حجم بیشتری برای شما باقی می ماند. و در نهایت گوگل را به این نتیجه رسانده که باید دست به اعمال جدید تری بزند که از جمله در سال های آینده سایت هایی که موجب آزار کاربران میگردند از نتایج خود حذف خواهد نمود.


سایر مقالات آموزشی نت موج نیازمندی های آنلاین :


  درباره نت موج سایت ثبت آگهی آنلاین
نت موج یک وب سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور آگهی های تبلیغاتی خود را در آن درج می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت ثبت نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید و در کمتر از چند ثانیه خود را در وب جهانی یا فضای مجازی معرفی نمایید. در نت موج می توانید آگهی،شغل،کانال و وب سایت خود را مجانی ثبت کنید.