آموزش جذاب کردن آگهی ها



آموزش جذاب کردن آگهی ها


مقدمه


زیادشدن تبلیغات در روزنامه ها، نیازمندی ها، مجلات، رادیو، تلویزیون و غیره باعث شده تا اکثر مردم به سختی برخی از آگهی ها را دنبال کنند و به آنها توجه کنند از این رو باید در برخی از تبلیغات تکنیک هایی را بکار برد تا بیشتر دیده شوند. در ادامه یکسری تکنیک را بیان خواهیم کرد که باعث بهتر دیده شدن می شوند.


آموزش جذاب کردن آگهی ها


جلب توجه کردن


در نوشتن تبلیغات باید کاری کنید که آگهی های جلب توجه کنند باید کاری کنید که در یک لحظه تمام مخاطبین در حد حتی یک لحظه به آن آگهی خیره شوند.


استفاده از سیستم روانشناسی


هنگامی که می خواهید یک تبلیغ را بنویسید باید سعی کنید از تکنیک های روان شناسی استفاده کنید، رنگ بندی آگهی، جمله بندی آگهی همگی در بهتر دیده شدن آگهی کمک می کند. روانشناسی در فروش کمک زیادی به نوشتن تبلیغ می کند. برای مثال یک تبلیغ درباره ژیلت با استفاده از روانشناسی بصورت «نه تنها محصولی وجود دارد که تا پیش از این هرگز احساس نیاز به آن نمی‌کردید، بلکه بدون استفاده از آن مستعد جذب عوامل بیماری‌های پوستی می‌شدید که هرگز جود نداشتند.»

 

استفاده از تیترهایی همانند روزنامه


اولین چیزی که مقالات خوانده می شود تیترها هستند، خواننده در اولین نگاه تیترها را می خواند و سپس ادامه مطالب را می خواند از این رو تیترها خیلی مهم هستند. در روزنامه می بینید که بصورت خلاقانه ای برخی از تیترها را درست می کنند برای مثال «فلان خوانند مشهور درگذشت» این باعث می شود که فوری نگاه ها به خبر بیفتدد و مطلب جذاب به نظر برسد.


استفاده از تصاویر جذاب


برای آگهی خود یک تصویر جذاب انتخاب کنید به گونه ای که در نگاه اول چند لحظه نگاه مخاطب را ققل کند.




 مطالب پیشنهادی از سراسر وب