خرید مقاله بررسی موضوع قابلیت اعتماد در شبکه های متحرک بی سی

آگهی بدون ستاره

نشانک گذاری

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت نت موج دیده ام»
تلفن:
09924505567
ایمیل:
projeman2@gmail.com
گروه:
همه تبلیغات - سایر کسب و کار
قیمت:
قیمت: توافقی
کد:
38819

دانلود مقاله بررسی موضوع قابلیت اعتماد در شبکه های متحرک بی سیم این پروژه یک فایل word در مورد قابلیت اعتماد در شبکه های متحرک بی سیم می باشد. شبکه های بی سیم متحرک را می توان به دو دسته اصلی طبقه بندی نمود : شبکه های سلولی که همچنین به عنوان شبکه های زیر سازه نیز شناخته می شوند) و شبکه های Ad hoc . در حالی که شبکه های سلولی با داشتن دریچه های سیمی و ثابتی ایستگاه پایه) مشخص می گردند که مسئول مسبریابی و پیام ها هستند شبکه های Ad hoc فاقد زیرسازه های ثابت هستند و تمامی گره ها قادر به حرکت می باشند که اتصال شبکه را مشخص می سازند. گره های Ad hoc به طور مستقیم فقط می توانند با گره هایی که بلافاصله در دامنه انتقالی آنها هستند ارتباط برقرار نمایند. برای برقراری ارتباط با سایر گره ها یک گره واسطه به کار برده می شود تا بسته را از منبع به سمت مقصد ارسال نماید. بنابراین در شبکه های Ad hoc  نیازمند همکاری به منظور نگهداری اتصال می باشند و هر گره می تواند به عنوان یک مسیریاب عمل کند. در ادامه ما بر روی شبکه های Ad hoc متمرکز خواهیم شد. خلاصه از فهرست مطالب این مقاله خصوصیات سیستم های Ad Hoc متحرک شبکه های سنسور طرح مسیر این بررسی مدل های حرکت پذیری پروتکل های مسیر یابی Ad Hoc تک پخشی پروتکل های پیشگيرانه پروتکل های واکنشی پروتکل های هیبرید پروتکل های براساس موقعیت پروتکل های آگاه از انرژی مسیریابی Ad Hoc منفصل برنامه های کاربردی تبادلات در شبکه های AdHoc ارتباطات گروهی در شبکه های Ad Hoc مشخصات خدمات عضویت در گروه انتقال بسته های منفرد پمپ آهسته واکنش سریع و . نتیجه گیری فایل به صورت zip برای شما ارسال می شود. تعداد برگ ها حدودا 140 صفحه بعلاوه واژگان و منابع جهت خرید و یا هر گونه سوال در مورد نحوه دریافت محصول تماس بگیرید یا پیامک بفرستید. تلگرام و واتساپ روی این خط موجود است. شماره تماس 09924505567


سایت نت موج به نشانی www.netmoj.ir هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. لطفا خرید خود را فقط به صورت حضوری انجام دهید و پیش از آن هیچ مبلغی را واریز نکنید.

  راهنمای خرید امن    گزارش یا درخواست حذف یا تمدید آگهی  

  سایت نت موج هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

نت موج
  درباره نت موج
نت موج یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را در آن ثبت می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت درج نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید.

اگر به دنبال یک کالا،خدمات،ملک و یا هرچیزی دیگری بودید و آن را پیدا نکردید می توانید از لیست تبلیغات آن را پیدا کنید
 لیست تبلیغات

همچنین می توانید با استفاده از موتور جستجوی سایت نیازمندی های آنلاین نت موج کالا یا خدمات خود را بیابید.
  موتور جستجوی نت موج

اگر شما هم می توانید چنین کالا یا خدماتی از طریق اینترنت بفروشید و می خواهید کالا و خدمات خود را از طریق اینترنت و فضای مجازی بفروشید روی لینک ثبت آگهی رایگان کلیک نمایید
  ثبت آگهی رایگان