خرید و دانلود وب سایت معاوضه موتورسیکلت

آگهی بدون ستاره

نشانک گذاری

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت نت موج دیده ام»
تلفن:
09356905712-
ایمیل:
pdaneshjoei@gmail.com
گروه:
همه تبلیغات - سایر خدمات
قیمت:
قیمت: توافقی
کد:
32903

این پروژه یک وب سایت معاوضه موتور سیکلت است که با استفاده از زبان برنامه نویسی سی شارپ و asp.net ساخته شده است. این پروژه برای ذخیره اطلاعات از بانک اطلاعاتی اس کیو ال sql server استفاده می کند. در این سامانه صاحبان موتور سیکلت می توانند با استفاده از سیستم سایت موتورهای خود را تعویض کنند.کاربر م یتواند صفحات درباره ما و تماس با ما مشاهده نماید.همچنین می تواند موتور سیکلت ها را مشاهده کند اما تا عضو نشود نمی تواند شماره تماس ها را مشاهده نماید.در بخش کاربران کاربر پس از ورود نام کاربری و رمز عبور وارد کارتابل کاربران می شودگزینه دیگر بنام لیست موتورهای سپرده شده در وب سایت وجود داردکه با کلیک روی آن می تواند لیست موتور سیکلت ها را مشاهده نماید البته تنها موتور سیکلت های خودش که سپرده است.ابزار دیگری بنام جستجو در پنل کاربران وجود دارد که کاربر می تواند موتور سیکلت مورد علاقه خودرا جستجو نماید.همچنین ابزارهای دیگری برای تغییر رمز عبور و خروج از وب سایت وجود دارد. مدیر وب سایت در کارتابل کاربری اش می تواند انواع برندها،سوزوکی،یاماها و....را اضافه کند و ابزار دیگری برای مدیر وجود دارد که مستقیما می تواند موتور سیکلت ها و آگهی ها را ثبت نماید و علاوه بر این مدیر می تواند لیست موتورهایی که کاربران ثبت کرده اند را مشاهده نماید. پس از پرداخت هزینه وب سایت لینک دانلود برای شما فرستاده می شود.قیمت این محصول با کد(10242) ، 150.000تومان می باشد برای خرید لطفا با این شماره 09356905712 در وات ساپ پیام بدید یا تماس بگیرید . در صورت نیاز به تغییر یا سفارش پروژه یا پاورپونت جدید با ما تماس بگیرید. کلمات کلیدی دانلود وب سایت خرید وب سایت سفارش وب سایت


سایت نت موج به نشانی www.netmoj.ir هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. لطفا خرید خود را فقط به صورت حضوری انجام دهید و پیش از آن هیچ مبلغی را واریز نکنید.

  راهنمای خرید امن    گزارش یا درخواست حذف یا تمدید آگهی  

  سایت نت موج هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

نت موج
  درباره نت موج
نت موج یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را در آن ثبت می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت درج نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید.

اگر به دنبال یک کالا،خدمات،ملک و یا هرچیزی دیگری بودید و آن را پیدا نکردید می توانید از لیست تبلیغات آن را پیدا کنید
 لیست تبلیغات

همچنین می توانید با استفاده از موتور جستجوی سایت نیازمندی های آنلاین نت موج کالا یا خدمات خود را بیابید.
  موتور جستجوی نت موج

اگر شما هم می توانید چنین کالا یا خدماتی از طریق اینترنت بفروشید و می خواهید کالا و خدمات خود را از طریق اینترنت و فضای مجازی بفروشید روی لینک ثبت آگهی رایگان کلیک نمایید
  ثبت آگهی رایگان