آگهی فروش بازي دوچرخه سواري

آگهی بدون ستاره

نشانک گذاری

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت نت موج دیده ام»
تلفن:
09130193010
ایمیل:
re@aralborz.ir
گروه:
همه تبلیغات - کنسول بازی و لوازم
قیمت:
قیمت: 1,800 تومان
کد:
3175
بازي دوچرخه سواري اين بازي يک بازي از سري بازي هاي دوچرخه سواري است. در اين بازي شما نقش يک دوچرخه سواري را بازي مي کنيد و بايد از روي موانع، راه هاي سخت با دوچرخه حرکت کنيد پرش کنيد، کنترل دوچرخه را برعهده بگيريد و با سرعت پيش برويد. بر سر راه شما امتيازهايي وجود دارد که بايد آنها را دريافت کنيد. اين بازي دوچرخه سواري يک بازي بسيار سرگرم کننده و جذاب است. پس از خريد بصورت آني مي توانيد آن را دانلود کنيد و بي نهايت بار از آن استفاده کنيد. حجم فايل دانلودي 6 مگابايت مي باشد. اين بازي براي اجرا نيازي به نصب ندارد و تنها کافي است روي آن دوبارکليک نماييد. راهنماي کار با بازي: براي حرکت از دکمه فلش بالا، براي عقب رفتن از فلش پايين، براي خم شدن به سمت جلو از فلش راست و براي خم شدن دوچرخه سوار به سمت عقب از فلش سمت چپ استفاده کنيد، جهت پرش از کليد shift استفاده کنيد و جهت تغيير جهت دوچرخه از دکمه space استفاده کنيد. جملات کليدي خريد بازي، خريد نرم افزار، خريد بازي دوچرخه سواري، خريد بازي دوچرخه، دانلود بازي دوچرخه سواري، بازي فروش دوچرخه، فروشي بازي دوچرخه، بازي فلش دوچرخه، بازي سوارس دوچرخه، بازي کم حجم

سایت نت موج به نشانی www.netmoj.ir هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. لطفا خرید خود را فقط به صورت حضوری انجام دهید و پیش از آن هیچ مبلغی را واریز نکنید.

  راهنمای خرید امن    گزارش یا درخواست حذف یا تمدید آگهی  

  سایت نت موج هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

نت موج
  درباره نت موج
نت موج یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را در آن ثبت می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت درج نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید.

اگر به دنبال یک کالا،خدمات،ملک و یا هرچیزی دیگری بودید و آن را پیدا نکردید می توانید از لیست تبلیغات آن را پیدا کنید
 لیست تبلیغات

همچنین می توانید با استفاده از موتور جستجوی سایت نیازمندی های آنلاین نت موج کالا یا خدمات خود را بیابید.
  موتور جستجوی نت موج

اگر شما هم می توانید چنین کالا یا خدماتی از طریق اینترنت بفروشید و می خواهید کالا و خدمات خود را از طریق اینترنت و فضای مجازی بفروشید روی لینک ثبت آگهی رایگان کلیک نمایید
  ثبت آگهی رایگان