دستگاه تنسایل یونیورسال تک ستونه رومیزیکشش فشارخمش

آگهی بدون ستاره

نشانک گذاری

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت نت موج دیده ام»
تلفن:
09194045704-
ایمیل:
INFO@IRANLAB.CO
گروه:
همه تبلیغات - ماشین و لوازم صنعتی
قیمت:
قیمت: توافقی
کد:
176667

مدل دستگاه TM-200-M مطابق استانداردهای ملی و بین المللی ISIRI 6621-1, ISIRI 8273-2 ,ISIRI 7276 , ISIRI 14471-2 , ASTM D638 ,ASTM E8, ISO 527-1 مناسب برای انجام آزمون بر روی انواع نمونه های سلولزی، چرم، چوب، پارچه، چسب، پلاستیک و فلز مجهز به صفحه نمایش لمسی 3.5 اینچی رنگی با قابلیت تنظیم و کنترل بخشهای مختلف دستگاه قابلیت نصب انواع لودسل های S-TYPE از 2 کیلوگرم تا حداکثر 200 کیلوگرم و با دقت اندازه گیری 1 گرم دارای بدنه مستحکم با قابلیت تحمل حداکثر نیروی کشش و فشار تا 500 کیلوگرم مجهز به اینکودر 1024 پالس با دقت اندازه گیری بالای جابجایی و نقطه پارگی نمونه های پلیمری و سلولزی رنج تنظیم سرعت جابجایی فک متحرک 5 تا 100 میلیمتر بر دقیقه با قابلیت تغییر گستره متناسب با نیاز خریدار محترم توانایی آرشیو نتایج آزمون بهمراه محاسبه حداقل حداکثر و میانگین نتایج آزمون در بخ


سایت نت موج به نشانی www.netmoj.ir هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. لطفا خرید خود را فقط به صورت حضوری انجام دهید و پیش از آن هیچ مبلغی را واریز نکنید.

  راهنمای خرید امن    گزارش یا درخواست حذف یا تمدید آگهی  

  سایت نت موج هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

نت موج
  درباره نت موج
نت موج یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را در آن ثبت می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت درج نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید.

اگر به دنبال یک کالا،خدمات،ملک و یا هرچیزی دیگری بودید و آن را پیدا نکردید می توانید از لیست تبلیغات آن را پیدا کنید
 لیست تبلیغات

همچنین می توانید با استفاده از موتور جستجوی سایت نیازمندی های آنلاین نت موج کالا یا خدمات خود را بیابید.
  موتور جستجوی نت موج

اگر شما هم می توانید چنین کالا یا خدماتی از طریق اینترنت بفروشید و می خواهید کالا و خدمات خود را از طریق اینترنت و فضای مجازی بفروشید روی لینک ثبت آگهی رایگان کلیک نمایید
  ثبت آگهی رایگان