فروش باتری الیتر مدل lcpc10012

آگهی بدون ستاره

نشانک گذاری

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت نت موج دیده ام»
تلفن:
09395927370
ایمیل:
invertergroupco@gmail.com
گروه:
همه تبلیغات - صوتی و تصویری
قیمت:
قیمت: توافقی
کد:
170759

باتری “Oliter”، با کاربری آسان و کارایی بسیار بالاست که می تواند به طور گسترده در دستگاه های تولید انرژی خورشیدی، انرژی باد، سیستم های مخابراتی، سیستم های خارج از شبکه، UPS و سایر زمینه ها استفاده شود. مورد استفاده قرار بگیرد. عمر این باتری حدود 8 سال است باتری خورشیدی 100 آمپر 12 ولت دیپ سایکل ژل برند OLITER مدل LCPC100-12 یکی از انواع باتری های شرکت OLITER می باشد. کمپانی OLITER در سال 1998 در زمینی به مساحت 150000 متر مربع شروع به کار کرد. این شرکت ظرفیت تولید 5000000 کیلو ولت در سال را دارد. باتری های این شرکت در 7 سری و بیش از 100 مدل موجود بوده و باتری های مناسبی برای استفاده در سیستم های خورشیدی می باشند. نوع باتری: Deep Cycle,GEL ظرفیت: 1005000 میلی آمپر ساعت ولتاژ نامی: 12 ولت ابعاد: 238×174×406 میلیمتر وزن: 31 کیلوگرم


سایت نت موج به نشانی www.netmoj.ir هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. لطفا خرید خود را فقط به صورت حضوری انجام دهید و پیش از آن هیچ مبلغی را واریز نکنید.

  راهنمای خرید امن    گزارش یا درخواست حذف یا تمدید آگهی  

  سایت نت موج هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

نت موج
  درباره نت موج
نت موج یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را در آن ثبت می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت درج نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید.

اگر به دنبال یک کالا،خدمات،ملک و یا هرچیزی دیگری بودید و آن را پیدا نکردید می توانید از لیست تبلیغات آن را پیدا کنید
 لیست تبلیغات

همچنین می توانید با استفاده از موتور جستجوی سایت نیازمندی های آنلاین نت موج کالا یا خدمات خود را بیابید.
  موتور جستجوی نت موج

اگر شما هم می توانید چنین کالا یا خدماتی از طریق اینترنت بفروشید و می خواهید کالا و خدمات خود را از طریق اینترنت و فضای مجازی بفروشید روی لینک ثبت آگهی رایگان کلیک نمایید
  ثبت آگهی رایگان