چوب های ترموود مخصوص کف و نما

آگهی بدون ستاره

نشانک گذاری

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت نت موج دیده ام»
تلفن:
09361258357-
ایمیل:
rayaco_jam@yahoo.com
گروه:
همه تبلیغات - ساختمان و دکوراسیون
قیمت:
قیمت: توافقی
کد:
167831

ترمووود فرآیند خشک کردن چوب همراه با بخار آب و گردش هوا می باشد. مغز چوب در این فرآیند به دمای بین 185 تا 220 درجه سانتی گراد رسیده و بسته به نوع گونه چوب ، رطوبت آن به زیر 6% می رسد. به دلیل دمای بالایی که به ترمووود وارد می گردد زنجیره های سلولزی شکسته شده، اسید تبخیر شده و از هرگونه جانور و حشرات میکروسکپی پاک می شود و محیط رشد برای هرگونه قارچ یا کپک از بین می رود. در این فرآیند بخش عمده رزین چوب از آن خارج شده و قسمتی از آن که باقی می ماند بصورت بلور نمایان می شود. کیفیت الوارهای استفاده شده در فرآیند ترمو کردن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که این کیفیت برتر را تنها در برخی قسمت های جنگل های سوئد و فنلاند می توان یافت . لازم به ذکر است تمامی مراحل از هیچ گونه ماده شیمیایی و افزودنی استفاده نمی گردد. کلینیک ساختمانی رایا مفتخر است که بهترین کیفیت از چوب های ترم


سایت نت موج به نشانی www.netmoj.ir هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. لطفا خرید خود را فقط به صورت حضوری انجام دهید و پیش از آن هیچ مبلغی را واریز نکنید.

  راهنمای خرید امن    گزارش یا درخواست حذف یا تمدید آگهی  

  سایت نت موج هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

نت موج
  درباره نت موج
نت موج یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را در آن ثبت می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت درج نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید.

اگر به دنبال یک کالا،خدمات،ملک و یا هرچیزی دیگری بودید و آن را پیدا نکردید می توانید از لیست تبلیغات آن را پیدا کنید
 لیست تبلیغات

همچنین می توانید با استفاده از موتور جستجوی سایت نیازمندی های آنلاین نت موج کالا یا خدمات خود را بیابید.
  موتور جستجوی نت موج

اگر شما هم می توانید چنین کالا یا خدماتی از طریق اینترنت بفروشید و می خواهید کالا و خدمات خود را از طریق اینترنت و فضای مجازی بفروشید روی لینک ثبت آگهی رایگان کلیک نمایید
  ثبت آگهی رایگان