میز بیلیارد میز اسنوکر

آگهی بدون ستاره

نشانک گذاری

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت نت موج دیده ام»
تلفن:
09919126129-
ایمیل:
jahanbilliard434@gmail.com
گروه:
قیمت:
قیمت: توافقی
کد:
167698

شرکت مادر تخصصی جهان بیلیارد تقدیم می کند مشاوره تخصصی رایگان با توجه به فضا و دکوراسیون شما شرکت جهان بیلیارد به عنوان اولین وارد کننده میزهای بیلیارد و اسنوکر و تولید کننده با بیش از 20 سال سابقه کاری در این رشته و ارایه دهنده طیف وسیعی از تجهیزات ورزشی از جمله : میز بیلیارد، میز اسنوکر، چوب بیلیارد، فوتبال دستی و ایرهاکی است. همچنین دارای نماینده انحصاری از برترین برندهای دنیا (آرامیت، کاموی، شندر، استار، زینگ جو، 6811 انگلیسی ، پریدیتور و مولیناری) می باشد شعبه 1: منیریه، نرسیده به چهارراه سپه، پاساژ المپیک ، طبقه همکف، پلاک 13 شعبه 2 : خیابان شریعتی، تقاطع ظفر مقابل خیابان دستگردی، مجتمع تجاری نگین ظفر،طبقه همکف پلاک 54 شماره تماس: 09919126129-09358857373 واتساپ-تلگرام


سایت نت موج به نشانی www.netmoj.ir هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. لطفا خرید خود را فقط به صورت حضوری انجام دهید و پیش از آن هیچ مبلغی را واریز نکنید.

  راهنمای خرید امن    گزارش یا درخواست حذف یا تمدید آگهی  

  سایت نت موج هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

نت موج
  درباره نت موج
نت موج یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را در آن ثبت می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت درج نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید.

اگر به دنبال یک کالا،خدمات،ملک و یا هرچیزی دیگری بودید و آن را پیدا نکردید می توانید از لیست تبلیغات آن را پیدا کنید
 لیست تبلیغات

همچنین می توانید با استفاده از موتور جستجوی سایت نیازمندی های آنلاین نت موج کالا یا خدمات خود را بیابید.
  موتور جستجوی نت موج

اگر شما هم می توانید چنین کالا یا خدماتی از طریق اینترنت بفروشید و می خواهید کالا و خدمات خود را از طریق اینترنت و فضای مجازی بفروشید روی لینک ثبت آگهی رایگان کلیک نمایید
  ثبت آگهی رایگان