خودپرداز شخصی باجه بانکی

آگهی بدون ستاره

نشانک گذاری

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت نت موج دیده ام»
تلفن:
09160403860
ایمیل:
گروه:
همه تبلیغات - ماشین و لوازم صنعتی
قیمت:
قیمت: 50,000,000 تومان
کد:
175789

شرکت فنی و مهندسی ندا گویای جوان (تنها پرداخت یار رسمی بانک مرکزی در استان خوزستان) با افتخار شرکت فنی و مهندسی ندای گویا با بیش از ده سال سابقه کار در زمینه خدمات بانکداری در خدمت شماست. . دستگاه با کیفیت هایی عالی و با بدنه ای از جنس فولاد و بتن با امنیت بالا . دعوت سرمایه گذاری و مشارکت با بانک . اماکن بازید حضوری از انبار شرکت و کارشناسی دستگاه . نصب و راه اندازی توسط تکنسین های با تجربه . وارد کننده دستگاه های خودپرداز . با خرید دستگاه خودپرداز شخصی سود مشارکت با بانک دارید . اعتماد شما.اعتبار ما . بهترین فرصت سرمایه گذاری . مناسب با هر بودجه ایی . درآمد میلیونی در ماه . تایید سامانه شاپرک . بدون رسوب پول . قابل نصب در همه جا حتی روستاها . سرمایه گذاری کنید و شغل دوم راه اندازی کنید . آموزش سخت افزار و نرم افزار دستگاه برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.


سایت نت موج به نشانی www.netmoj.ir هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. لطفا خرید خود را فقط به صورت حضوری انجام دهید و پیش از آن هیچ مبلغی را واریز نکنید.

  راهنمای خرید امن    گزارش یا درخواست حذف یا تمدید آگهی  

  سایت نت موج هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

نت موج
  درباره نت موج
نت موج یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را در آن ثبت می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت درج نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید.

اگر به دنبال یک کالا،خدمات،ملک و یا هرچیزی دیگری بودید و آن را پیدا نکردید می توانید از لیست تبلیغات آن را پیدا کنید
 لیست تبلیغات

همچنین می توانید با استفاده از موتور جستجوی سایت نیازمندی های آنلاین نت موج کالا یا خدمات خود را بیابید.
  موتور جستجوی نت موج

اگر شما هم می توانید چنین کالا یا خدماتی از طریق اینترنت بفروشید و می خواهید کالا و خدمات خود را از طریق اینترنت و فضای مجازی بفروشید روی لینک ثبت آگهی رایگان کلیک نمایید
  ثبت آگهی رایگان