لمینت انواع فوم و تولید فوم های ضربه گیر بسته بندی

آگهی بدون ستاره

نشانک گذاری

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت نت موج دیده ام»
تلفن:
09124752809-
ایمیل:
h6168051@gmail.com
گروه:
همه تبلیغات - ماشین و لوازم صنعتی
قیمت:
قیمت: توافقی
کد:
170650

استفاده از فوم های ضربه گیر برای حفظ محصولات درون جعبه دربرابر صدمات ناشی از جابه جایی امری ضروری و اجتناب ناپذیر است که علاوه بر حفظ و نگهداری محصولات باعث ارتقا کیفیت بسته بنََدی می شود و جلوه ایَ زیباتر به جعبه و محصولات درون آن می دهد . فوم های بسته بندی در صنایع مختلف مانند خودروسازی ،صنایع پزشکی ،قطعات الکترونیکی ، لوازم آرایشی و بهداشتی ،چاپ و تبلیغات ،پک های هدیه ،جعبه های ادکلن و طلا و جواهرات و …. مورد استفاده قرار می گیرد. آراپک این افتخار را دارد که با بیش از یک دهه تجربه در زمینه تولید فوم های پکینگ همواره در تلاش برای ارتقا کیفیت بسته بندی محصولات بوده است. شرح تولیدات و خدماتی که در مجموعه آراپک ارائه می شود به صورت زیر است : 1- لمینت ورق های ابر و فوم با پارچه هایی نظیر مخمل جیر ،مخمل سوییت ،اشبالت ،نمد ،چرم مصنوعی و …. به صورت اتوماتیک با چسب هاتملت ت


سایت نت موج به نشانی www.netmoj.ir هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. لطفا خرید خود را فقط به صورت حضوری انجام دهید و پیش از آن هیچ مبلغی را واریز نکنید.

  راهنمای خرید امن    گزارش یا درخواست حذف یا تمدید آگهی  

  سایت نت موج هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

نت موج
  درباره نت موج
نت موج یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را در آن ثبت می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت درج نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید.

اگر به دنبال یک کالا،خدمات،ملک و یا هرچیزی دیگری بودید و آن را پیدا نکردید می توانید از لیست تبلیغات آن را پیدا کنید
 لیست تبلیغات

همچنین می توانید با استفاده از موتور جستجوی سایت نیازمندی های آنلاین نت موج کالا یا خدمات خود را بیابید.
  موتور جستجوی نت موج

اگر شما هم می توانید چنین کالا یا خدماتی از طریق اینترنت بفروشید و می خواهید کالا و خدمات خود را از طریق اینترنت و فضای مجازی بفروشید روی لینک ثبت آگهی رایگان کلیک نمایید
  ثبت آگهی رایگان