پنل خورشیدی 420 وات سانتک

آگهی بدون ستاره

نشانک گذاری

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت نت موج دیده ام»
تلفن:
09395927370
ایمیل:
invertergroupco@gmail.com
گروه:
همه تبلیغات - صوتی و تصویری
قیمت:
قیمت: توافقی
کد:
170441

پنل خورشیدی 420 وات مونوکریستال در ابعاد 1973*991*35 میلیمتر ساخته شده است. توان بیشینه این پنل در شرایط استاندارد حداکثر به مقدار 420 وات می رسد. وزن این پنل خورشیدی 23 کیلوگرم است محدوده عملکرد دمایی این پنل از دمای -40 تا +85 درجه سانتی گراد است. از ویژگیهای متمایز این محصول می توان به استغاده از قابلیت مالتی باس بار در این پنل اشاره کرد. پنل خورشیدی 420 وات دارای 5 عدد باس بار در هر سلول خود است. راندمان این پنل خورشیدی عدد 21.4% می باشد که در کلاس خود راندمان بسیار مطلوبی است.پنل خورشیدی 420 وات مونو کریستال برند SUNTECH به صورت تک کریستالی بزرگ ساخته می شود که در صورت سطح یکسان ، صفحه خورشیدی بالاترین توان الکتریکی را در خروجی ایجاد می کند . و هم چنین مکان ها و ناحیه های که دارای تابش آفتاب بیشتری با افزایش دما کاهش پیدا می کند مورد کاربرد می باشد.


سایت نت موج به نشانی www.netmoj.ir هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. لطفا خرید خود را فقط به صورت حضوری انجام دهید و پیش از آن هیچ مبلغی را واریز نکنید.

  راهنمای خرید امن    گزارش یا درخواست حذف یا تمدید آگهی  

  سایت نت موج هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

نت موج
  درباره نت موج
نت موج یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را در آن ثبت می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت درج نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید.

اگر به دنبال یک کالا،خدمات،ملک و یا هرچیزی دیگری بودید و آن را پیدا نکردید می توانید از لیست تبلیغات آن را پیدا کنید
 لیست تبلیغات

همچنین می توانید با استفاده از موتور جستجوی سایت نیازمندی های آنلاین نت موج کالا یا خدمات خود را بیابید.
  موتور جستجوی نت موج

اگر شما هم می توانید چنین کالا یا خدماتی از طریق اینترنت بفروشید و می خواهید کالا و خدمات خود را از طریق اینترنت و فضای مجازی بفروشید روی لینک ثبت آگهی رایگان کلیک نمایید
  ثبت آگهی رایگان