باربری و شرکت حمل ونقل در اهواز

نوع آگهی: سه ستاره

نشانک گذاری

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت نت موج دیده ام»
تلفن:
09129743995
ایمیل:
گروه:
همه تبلیغات - اسباب کشی و حمل و نقل
قیمت:
قیمت: توافقی
کد:
163891

حمل و نقل آریا ترابر اهواز یکی از با سابقه ترین شرکت های حمل و نقل در خوزستان و باربری اهواز مجهز به کامیون های کفی ،لبه دار، کمپرس، بونکر ، کمرشکن آماده است حمل بار های شما از سراسر استان خوزستان بتمام نقاط کشور را انجام دهد. ما بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم حمل و نقل آریا ترابر سابقه همکاری با کلیه کارخانجات خوزستان را دارد. برای استعلام قیمت و حمل و چگونگی حمل بار از اهواز میتوانید با مشاورین ما تماس بگیرید. یا به سایت ما مرجعه فرمایید. سایت آریاترابر https://ariyatarabar.ir/ حمل کالا های صنعتی و غیر صنعتی از اهواز حمل آهن آلات از قبیل میلگرد ،شمش،ورق،تیرآهن،و غیره .. را از مبدا اهواز به تمام نقاط کشور و مرزهای سراسر کشور حمل شکر،تفاله،کاه،از خوزستان بتمام نقاط کشور ماکالای شما را باسریعترین زمان ممکن از اهواز ارسال میکنیم


سایت نت موج به نشانی www.netmoj.ir هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. لطفا خرید خود را فقط به صورت حضوری انجام دهید و پیش از آن هیچ مبلغی را واریز نکنید.

  راهنمای خرید امن    گزارش یا درخواست حذف یا تمدید آگهی  

  سایت نت موج هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

بازدید:115
باربری 118
  درباره نت موج
نت موج یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را در آن ثبت می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت درج نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید.

اگر به دنبال یک کالا،خدمات،ملک و یا هرچیزی دیگری بودید و آن را پیدا نکردید می توانید از لیست تبلیغات آن را پیدا کنید
 لیست تبلیغات

همچنین می توانید با استفاده از موتور جستجوی سایت نیازمندی های آنلاین نت موج کالا یا خدمات خود را بیابید.
  موتور جستجوی نت موج

اگر شما هم می توانید چنین کالا یا خدماتی از طریق اینترنت بفروشید و می خواهید کالا و خدمات خود را از طریق اینترنت و فضای مجازی بفروشید روی لینک ثبت آگهی رایگان کلیک نمایید
  ثبت آگهی رایگان