نمونه متن تبلیغ باشگاه


کد مطلب: 9622
تاریخ ثبت: 1400/10/01

گروه: آموزش

نمونه متن تبلیغ باشگاه
در این مقاله می خواهیم چندین نمونه تبلیغ  «باشگاه» را مثال بزنیم تا از آنها بتوانید استفاده لازم را داشته باشید. از این نمونه متن تبلیغات باشگاه می توانید در سایت های ثبت آگهی باشگاه و سایر سایت هایی که می توانیم در آن ها تبلیغات باشگاه را درج کنید استفاده کنید همچنین شما می توانید از این نمونه متن تبلیغات باشگاه در پیج های شبکه های اجتماعی مانند پیج های اینستاگرام کانالهای پیام رسان مانند کانال های تلگرام و واتساپ با کمی تغییر استفاده کنید.

همچنین در پایان این مقاله به شما چندین سایت تبلیغات باشگاه و سایت هایی که می توانید به صورت تخصصی درون آنها انواع تبلیغات باشگاه را درج کنید معرفی می کنیم.

نمونه تبلیغ باشگاه
مثال یک:
باشگاه سنگنوردی و در ...
آموزش از مبتدی تا پیشترفته برگزاری دوره های نجات فنی برگزاری و غیره با چندین سال سابقه کار. جهت عضویت تنها کافی است با ما در تماس باشید.

مثال دو:
باشگاه بدنسازی ... در شمال تهران
باشگاه بدنسازی... با امکانات عالی، دو سالن مجزای بدنسازی، تجهیزات مدرن و نو برنامه ی رایگان تمرینی برای ماه اول با حضور مربی مجرببه همراه تخفیف های عالی و باور نکردنی

مثال سه:
باشگاه ایروبیک با مربی رایگان ... در شمال تهران
باشگاه ایروبیک ... با امکانات عالی، با فضای عالی به همراه مربی رایگان جهت تمرین با چندین سال سابقه کار. جهت عضویت کافی است با شماره ... تماس بگیرید.

مثال چهار:
باشگاه بدنسازی خانم ها
باشگاه بدنسازی خانم ها با امکانات رختکن مناسب، تجهیزات آموزشی عالی، بوفه، سرویس بهداشتی و دوره های آموزشی رایگان و ویژه اعضای باشگاه. جهت عضویت و مشاوره رایگان با ما در تماس باشید.

مثال پنج:
باشگاه ژیمناستیک ... در غرب تهران
باشگاه ژیمناستیک ... با امکانات بی نظیر از جمله مربی رایگان برای یک ماه، دوره های پیشنهادی ویژه با امکانات رفاهی از جمله دسترسی آسان به وسایل نقلیه، جای پارک آسان، بدون هزینه های جانبی و غیره. جهت مشاوره و درخواست عضویت با ما در تماس باشید.

مثال شش
کلاس یوگا در باشگاه رزمی ... با 30 درصد تخفیف
برگزاری کلاس های یوگا در باشگاه رزمی ... در شهر ... مناطق ...  این مجموعه شامل کلاس های بسیار مختلف و جذاب گروهی برای چربی سوزی و بالا بردن سوخت و ساز بدن زیر نظر بهترین و متخصص ترین مربی ها میباشد. جهت سفارش با ما در تماس باشید.

مثال هفت:
آموزش تیراندازی در باشگاه تیراندازی ...
آموزش تیراندازی با مکان با دوره های تفریحی و آموزشی بصورت مبتدی و حرفه ای زیر نظر مربی های حرفه ای در شهر... منطقه های ... انجام می شود. دوره ها یویژه گروه سنی نوجوان و بزرگسال می باشد ویژه خانم ها و آقایان. جهت عضویت با ما در تماس باشید. تلفن... همه روزه حتی ایام تعطیل


مثال هشت:
آموزش فوتبال در باشگاه فوتبال ...
باشگاه فوتبال ... با چندین سال سابقه کار. آماده دوره های آموزشی مبتدی تا حرفه ای به همراه معرفی بازیکنان با استعداد به باشگاه های مطرح سراسر کشور در تمامی سنین به همراه آموزش عالی با دسترسی به وسایل نقیه از جمله مترو و اتوبوس آسان با جای پارک رایگان. جهت سفارش در تماس باشید.

مثال نه:
آموزش تکواندو در باشگاه ... در شهر...
آموزش تکواندو بصورت خصوصی،نیمه خصوصی و گروهی در شرق،غرب و شمال تهران ویژه آقایان و خانم ها با جای پارک آسان، ویژه نوجوانان و بزرگسالان، دسترسی به وسایل نقیه آسان. جهت سفارش و استفاده از تخفیف های عالی با ما در تماس باشید. تلفن عضویت ...

مثال ده:

 آموزش ورزش های رزمی در باشگاه رزمی ... شهر ...
آموزش ورزش های رزمی از جمله کاراته (Karate)،اَیکیدو (Aikido)، موی تای (Muay Thai)، تکواندو (Taekwondo)، جودو (Judo)، ووشو (Wushu) و کونگ فو (Kung fu)، ساواته (Savate)، سامبو (Sambo)، بوکس (Boxing)، کیک بوکسینگ (Kickboxing)، اسپوکس (Spoqcs)، کن دو (Kendo)، شمشیربازی (Fencing)، کشتی (Wrestling)، پرتوا (Parthova) و غیره انجام می شود. جهت عضویت با تخفیف های باورنکردنی با ما در تماس باشید. تلفن...



معرفی سایت ثبت تبلیغ باشگاه
همانطور که در بالا گفتیم در این قسمت می خواهیم چندین سایت را جهت ثبت آگهی باشگاه به شما معرفی کنیم این سایت ها عبارتند از:


یک: سایت نت موج نیازمندی های آنلاین
سایت نت موج نیازمندی های آنلاین به نشانی www.NetMoj.ir یک سایت خیلی خوب جهت ثبت آگهی باشگاه می باشد در این سایت می توانید آگهی های تبلیغاتی خود را به آسانی ثبت کنید و درآمد خود را افزایش دهید. برای شروع کار و ثبت آگهی  نت موج نیازمندی های آنلاین از منوی بالای همین سایت روی گزینه «ثبت آگهی رایگان» کلیک کنید و سپس در فرم ثبت آگهی مشخصات خود را وارد نمایید. ابتدا عنوان آگهی را وارد نموده و سپس متن آگهی و در آخر روی دکمه ذخیره کلیک نمایید.


دیگر سایت های درج تبلیغات باشگاه
از سایت های دیگر که می توانید درون آنها انواع تبلیغات باشگاه را رایگان ثبت کنید می توان به سایت نت موج نیازمندی های آنلاین به نشانی NetMoj.ir، سایت موج آگهی به نشانی MojAgahi.ir، سایت آبشار آگهی به نشانی AbsharAgahi.ir، سایت آسمان تبلیغ به نشانی AsemanTabligh.ir، سایت نت پسند به نشانی NetPasand.ir و غیره اشاره نمود.


این مطالب برای چه کسانی مناسب است؟
این مطلب برای افرادی مناسب است که به دنبال نمونه متن تبلیغ باشگاه، نمونه آگهی تبلیغاتی باشگاه، نمونه تبلیغ باشگاه، متن آگهی باشگاه، متن تبلیغات اینترنتی باشگاه، نمونه متن استوری باشگاه برای اینستاگرام و شبکه های اجتماعی، نمونه تبلیغات باشگاه، تبلیغ برای باشگاه، تبلیغ برای باشگاه، متن زیبا برای تبلیغ باشگاه و غیره می گردند. همچنین برای افرادی مناسب است که به دنبال سایت تبلیغات تخصصی باشگاه و غیره می باشند.


سایر مقالات آموزشی نت موج نیازمندی های آنلاین :


  درباره نت موج سایت ثبت آگهی آنلاین
نت موج یک وب سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور آگهی های تبلیغاتی خود را در آن درج می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت ثبت نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید و در کمتر از چند ثانیه خود را در وب جهانی یا فضای مجازی معرفی نمایید. در نت موج می توانید آگهی،شغل،کانال و وب سایت خود را مجانی ثبت کنید.