تبلیغات یادآور چیست


کد مطلب: 8148
تاریخ ثبت: 1397/12/26

گروه: سایر مطالب

تبلیغات یادآور چیست؟
در مقاله های قبلی که در مورد دسته بندی تبلیغات از لحاظ کاربرد بود گفتیم: یک  نوع از تبلیغات، تبلیغات یادآور است. در این مقاله می خواهیم شرح کامل تری از این نوع تبلیغات را شرح دهیم.
تبلیغات یادآور که در انگیسی بصورت reminder advertising  نوشته می شود. هدف آگهی های تبلیغاتی یادآور این است که  محصول را مداوما به مشتریان اولیه یادآوری کند. دلیل این یادآوری این است که در مشتری در خرید کردنش اشتباه نکرده است.
از این تبلیغات برای یادآوری به خریداران یک کالا در مراحل پس از فروش استفاده می شود. یا اینکه برای آشنا نمودن عموم با کالای جدید استفاده می شود. وقتی کالایی تازه وارد بازار می شود باید از این نوع تبلیغات استفاده کرد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این نوع آگهی می توانید مقاله «تبلیغات یادآور» را بخوانید. از این نوع تبلیغات هم در نت موج می توانید رایگان ثبت کنید.


از تبلیغات یادآور یا ریمایندر چه موقع استفاده می شود؟
از این نوع تبلیغات معمولا هنگام استفاده می شود که یک محصول تازه در بازار به فروش رسیده است و شرکت های تولید کننده و تبلیغ کننده قصد دارند کاری کنند که مشتریان در دفعات بعد هم همین محصول را مصرف کنند. فرض کنید یک کارخانه تولیدکننده یک نوع چیپس است که در سایت نیازمندی های آنلاین نت موج تبلیغ درج کرده است. یک مشتری در مرتبه اول آگهی تبلیغاتی چیپس را می بیند و از آن خرید می کند و به همین صورت چندین نفر دیگر هم خرید می کنند.   پس از مدتی خریدارانی که از سایت نت موج تبلیغات شما را دیده اند نام شرکت و یا برند را فراموش می کنند. از همین خاطر شرکت تبلیغ کننده برای اینکه مشتریان فراموش نکنند و دوباره خرید کنند باید از تبلیغات یادآور یا ریمایندر استفاده کنند.


سایر مقالات آموزشی نت موج نیازمندی های آنلاین :


  درباره نت موج سایت ثبت آگهی آنلاین
نت موج یک وب سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور آگهی های تبلیغاتی خود را در آن درج می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت ثبت نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید و در کمتر از چند ثانیه خود را در وب جهانی یا فضای مجازی معرفی نمایید. در نت موج می توانید آگهی،شغل،کانال و وب سایت خود را مجانی ثبت کنید.