چطور با اینترنت کار پیدا کنم؟


کد مطلب: 4117
تاریخ ثبت: 1397/08/03

گروه: سایر مطالب

چطور با اینترنت کار پیدا کنم؟
چنانچه به دنبال کار هستید و یک شخص جویای کار می باشید و دوستدارید یک کار خوب کارمندی، کارگری، مهندسی، حسابداری و غیره با استفاده از فضای مجازی اینترنت پیدا نمایید باید بتوانید از برخی از ترفندها استفاده کنید. نخستین راهکار این است که یک رزومه مناسب برای خود بنویسید تا در مواقع موردنیاز برای شرکت ها بفرستید. برای نوشتن یک رزومه خوب ، مطالب زیادی در دنیای اینترنت وجود دارد که می توانید با استفاده از سایت گوگل آنها را پیدا کنید.
دومین مرحله این است که خود را به اشخاصی که به شما نیاز دارند معرفی کنید تا دیگران شما را بشناسند به عبارت دیگر باید بتوانید یک آگهی تبلیغاتی برای خود بنویسید. برای ثبت یک تبلیغ استخدامی همین الان دست بکار شوید یک صفحه سفید کاغذ بردارید و در نهایت درون آن یک تبلیغ برای خود بنویسید. فرض کنید که استعداد شما یک محصول یا کالا هست و می خواهید برای فروش استعدادها و توانایی خود آگهی تبلیغاتی بنویسید.
ترفندی و راهکاری جهت نوشتن تبلیغ:
نخست یک عنوان مناسب برای آگهی خود بنویسید مثلا «جویای کار حسابداری با 10 سال سابقه کار هستم» حالا یک متن عالی و جذاب برای آگهی تبلیغاتی خود بنویسید برای مثال بنویسید «کارمندی 40 ساله هستم و به دنبال کار حسابداری یا حسابرسی در یک موسسه حسابداری می گردم. من به کار با نرم افزارهای حسابداری سرو، فلان و فلان آشنا هستم. از سابقه کار من می توانم بگویم 5 سال در شرکت فلان و 4 سال در شرکت فلان  کار می کنم و غیره» یک آگهی عالی و خوب بنویسید که از روی متن تبلیغ شما مشخص باشد چه شخص متشخصی هستید.
چگونگی ثبت تبلیغ جویای کار در اینترنت
حالا برای اینکه در عرض چند ثانیه آگهی تبلیغاتی نوشته شده در صفحه سفید آگهی خود را در اینترنت آگهی بزنید از بالای همین سایت سمت چپ روی گزینه «ثبت رایگان آگهی» کلیک نمایید و سپس آگهی خود را در این فرم بنویسید و در آخر روی دکمه ثبت آگهی کلیک نمایید.


سایر مقالات آموزشی نت موج نیازمندی های آنلاین :


  درباره نت موج سایت ثبت آگهی آنلاین
نت موج یک وب سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور آگهی های تبلیغاتی خود را در آن درج می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت ثبت نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید و در کمتر از چند ثانیه خود را در وب جهانی یا فضای مجازی معرفی نمایید. در نت موج می توانید آگهی،شغل،کانال و وب سایت خود را مجانی ثبت کنید.