سایت نت موج هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

نت موج

آگهی فروش آموزش قفل کردن فایل ها پوشه ها و درایوها

آگهی رایگان

نشانک گذاری

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت نت موج دیده ام»
09399008503
تلفن:
re@aralborz.ir
ایمیل:
همه تبلیغات - لپ تاپ، کامپیوتر و لوازم
گروه:
قیمت: 11,500 تومان
قیمت:
4187
کد آگهی:
گاهی اوقات شما در فلش مموری (کول دیسک) خود اطلاعات مهمی دارید و پس از مدتی متوجه می شوید که این فلش مموری را گم کرده اید برای همین علاوه بر از دست دادن فلش مموری مشکل دیگری هم دارید و آن این است که اطلاعات شما لو رفته است. برای جلوگیری از لو رفتن اطلاعات شما می توانید بر روی فلش مموری خود یک قفل بگذارید که هیچکس غیر از شما نتواند به اطلاعات فلش مموری شما دست یابد؛ در این آموزش شما یاد خواهید گرفتن چگونه بر روی فلش مموری خود یک قفل بگذارید. همچنین در این آموزش یاد خواهید گرفت چگونه فایل ها، پوشه ها و درایوهای خود را مخفی کنید و چگونه کاری کنید که ویندوز شما ویروسی نشود. در این آموزش یاد خواهید گرفت: مخفی کردن و رمزگذاری روی فایل های ویندوز مخفی کردن و رمزگذاری روی پوشه های ویندوز مخفی کردن و رمزگذاری روی درایوهای ویندوز پاک کردن ردپا و تاریخچه کارهای شما بر روی ویندوز تعریف یک واکنش مثلا خاموش شدن ویندوز پس از اشتباه وارد نمودن رمزعبور فریزکردن ویندوز جهت جلوگیری از ویروسی شدن آن علاوه بر موارد آموزشی بالا نرم افزارهای جانبی رمزگذاری روی فایل، پوشه، درایو و فریز کردن هم در این سی دی موجود می باشد و شما دیگر نیازی به نرم افزار برای اینکار ندارید.

سایت نت موج به نشانی www.netmoj.ir هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. لطفا خرید خود را فقط به صورت حضوری انجام دهید و پیش از آن هیچ مبلغی را واریز نکنید.

  راهنمای خرید امن    گزارش یا درخواست حذف یا تمدید آگهی  

  درباره نت موج
نت موج یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را در آن ثبت می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت درج نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید.

اگر به دنبال یک کالا،خدمات،ملک و یا هرچیزی دیگری بودید و آن را پیدا نکردید می توانید از لیست تبلیغات آن را پیدا کنید
 لیست تبلیغات

همچنین می توانید با استفاده از موتور جستجوی سایت نیازمندی های آنلاین نت موج کالا یا خدمات خود را بیابید.
  موتور جستجوی نت موج

اگر شما هم می توانید چنین کالا یا خدماتی از طریق اینترنت بفروشید و می خواهید کالا و خدمات خود را از طریق اینترنت و فضای مجازی بفروشید روی لینک ثبت آگهی رایگان کلیک نمایید
  ثبت آگهی رایگان