اگهی فروش نرم افزارهای اندروید مشاورین املاک

آگهی بدون ستاره

نشانک گذاری

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت نت موج دیده ام»
تلفن:
09130193010
ایمیل:
re@aralborz.ir
گروه:
همه تبلیغات - لپ تاپ، کامپیوتر و لوازم
قیمت:
قیمت: 35,000 تومان
کد:
4175
نرم افزارهای اندروید مشاورین املاک برنامه نویسی شده توسط کارشناسان شرکت مهندسی آبان رایان البرز با حجم کم ونصب ساده بر روی گوشی های تلفن همراه هوشمند وتبلت ها با کاربری ساده و تمام منوها فارسی با امکانات فراوان از جمله امکانات فایلینگ برنامه مشاورین املاک ثبت جزییات کامل املاک (فایل ها) به همراه ریز اطلاعات آن‌ها در نرم افزار مشاور املاک اندروید سرو ثبت یادداشت و توضیحات برای هر ملک بصورت چندین سطر در نرم افزار مشاور املاک اندروید امکان درج کامل اطلاعات املاک و انتخاب با استفاده از لیست‌های کشویی در نرم افزار مشاور املاک اندروید امکان افزودن همزمان مالک ملک بدون باز نمودن یک فرم دیگر آن‌ها در نرم افزار مشاور املاک اندروید کامل نمودن فرم سپردن املاک با کمترین تایپ با استفاده از لیست کشویی بانک اطلاعاتی تکمیل شده از امکانات و تجهیزات املاک در نرم افزار مشاور املاک اندروید امکان حرکت در بین لیست املاک سپرده شده در نرم افزار مشاور املاک اندروید قابلیت ثبت آپارتمان، واحد آپارتمانی، باغ، ویلا، کارگاه، کارخانه، زمین کلنگی بصورت جداگانه امکان افزودن سه صفر بصورت خودکار برای تسریع در وارد نمودن قیمت تماس آنی به تلفن ثابت یا همراه مالک یک ملک ارسال پیامک (sms) ثبت ملک به تلفن همراه مالک( حتی تلفن هایی که تبلیغات خود را بسته اند) قابلیت افزودن تصویر و ساخت گالری تصاویر برای هر فایل امکان نمایش تصاویر در حالت بزرگ برای ارائه به مشتری امکان انتقال اطلاعات از یک گوشی به گوشی یا تبلت دیگر امکان انتقال اطلاعات از گوشی به کامپیوتر امکان انتقال اطلاعات از کامپیوتر به گوشی امکان نمایش نتایج جستجوی به دو صورته لیست وار و موردی جهت خرید می توانید با شماره تلفن های 09130193010 و 09199327367 تماس گرفته و یا به سایت شرکت مهندسی آبان رایان البرز به نشانی www.aralborz.ir مراجعه و از منو فروش تهیه نمایید.

سایت نت موج به نشانی www.netmoj.ir هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. لطفا خرید خود را فقط به صورت حضوری انجام دهید و پیش از آن هیچ مبلغی را واریز نکنید.

  راهنمای خرید امن    گزارش یا درخواست حذف یا تمدید آگهی  

  سایت نت موج هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

ملک باران
  درباره نت موج
نت موج یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را در آن ثبت می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت درج نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید.

اگر به دنبال یک کالا،خدمات،ملک و یا هرچیزی دیگری بودید و آن را پیدا نکردید می توانید از لیست تبلیغات آن را پیدا کنید
 لیست تبلیغات

همچنین می توانید با استفاده از موتور جستجوی سایت نیازمندی های آنلاین نت موج کالا یا خدمات خود را بیابید.
  موتور جستجوی نت موج

اگر شما هم می توانید چنین کالا یا خدماتی از طریق اینترنت بفروشید و می خواهید کالا و خدمات خود را از طریق اینترنت و فضای مجازی بفروشید روی لینک ثبت آگهی رایگان کلیک نمایید
  ثبت آگهی رایگان