ستون ریتال تابلو برق صنعتی

آگهی بدون ستاره

نشانک گذاری

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت نت موج دیده ام»
تلفن:
09132026551
ایمیل:
گروه:
همه تبلیغات - کلید پریز فیوز
قیمت:
قیمت: توافقی
کد:
166863

ستون ریتال یک جز از تابلو برق صنعتی است تابلو برق صنعتی یک سیتم است که در ان مجموعه ای از قطعات الکتریکی و الکترونیکی مورد استفاده قرار میگیرند تا بتوانند توزیع و کنترل و حفاظت از برق در محیط های صنتعتی را انجام دهند تابلو برق صنعتی معمولا به چندین بخش تقسیم میشوند از جمله بخش ستون ریتال ستون ریتال یا همچنین با نام ریتالیتی که یک شرکت معروف در زمینه تولید تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی است بخشی از تابلو برق صنعتی را تشکیل می دهد ریتال تجهیزات متنوعی از جمله کابینت های تابلو برق و جعبه های کنترل و سیستم های تهویه و رک های سرور و سیستم های خنک کننده را تولید میکند این تجهیزات معمولا با استفاده از استانداردهای صنعتی و الکتریکی مناسب ساخته میشوند و برای استفاده در محیط های صنعتی مانند کارخانجات و ایستگاههای برق و ساختمانهای تجاری و غیره طراحی شده اند


سایت نت موج به نشانی www.netmoj.ir هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. لطفا خرید خود را فقط به صورت حضوری انجام دهید و پیش از آن هیچ مبلغی را واریز نکنید.

  راهنمای خرید امن    گزارش یا درخواست حذف یا تمدید آگهی  

  سایت نت موج هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

نت موج
  درباره نت موج
نت موج یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را در آن ثبت می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت درج نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید.

اگر به دنبال یک کالا،خدمات،ملک و یا هرچیزی دیگری بودید و آن را پیدا نکردید می توانید از لیست تبلیغات آن را پیدا کنید
 لیست تبلیغات

همچنین می توانید با استفاده از موتور جستجوی سایت نیازمندی های آنلاین نت موج کالا یا خدمات خود را بیابید.
  موتور جستجوی نت موج

اگر شما هم می توانید چنین کالا یا خدماتی از طریق اینترنت بفروشید و می خواهید کالا و خدمات خود را از طریق اینترنت و فضای مجازی بفروشید روی لینک ثبت آگهی رایگان کلیک نمایید
  ثبت آگهی رایگان