سایت نت موج هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم کسب و کار ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

326 نفر
بازدید:
هزار مشاور

دپارتمان املاک نوید

نوع کسب و کار: پنج ستاره

  مشخصات مالک کسب و کار  

  لطفا پس از تماس با صاحب کسب و کار بگویید: «تبلیغ شما را در سایت نت موج دیده ام»
09131589072
تلفن:
ahmadi2380@yahoo.com
ایمیل:
همه مشاغل - مشاورین املاک
دسته بندی:
یزد - یزد
محل:
217839
کد کسب و کار:

دپارتمان املاک نوید با 17 سال سابقه فعالیت در استان یزد دارای سه شعبه فعال در سطح استان بعنوان بزرگترین پایگاه تهاتر ملک با خودرو و کالا و ماشین آلات صنعتی مشغول به فعالیت و خدمات رسانی میباشد, این مجموعه علاوه بر فعالیت در زمینه املاک مسکونی , در زمینه ی خرید و فروش و رهن و اجاره واحد های صنعتی - کشاورزی و معدن هم فعال بوده و علاوه بر خدمات ملکی در زمینه های مشاوره سرمایه گذاری - خرید و فروش ماشین آلات نو و کارکرده صنعتی- اخذ کلیه مجوز های لازم جهت تولید- اخذ سند مالکیت- مجوز های محیط زیست و صنایع ومعادن و غیرو.... فعالیت مینماید. این مجموعه بزرگ علاوه بر فعالیت های ذکر شده در بخش صنعت و تولید و اشتغال زایی و کارآفرینی هم فعال بوده لذا علاقه مندان به همکاری در این زمینه ها میتوانند با مراجعه به شعبات این مجموعه ثبت نام و مشغول به کار شوند.


سایت نت موج به نشانی www.netmoj.ir هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. لطفا خرید خود را فقط به صورت حضوری انجام دهید و پیش از آن هیچ مبلغی را واریز نکنید.

  راهنمای خرید امن     گزارش شغل  



  درباره نت موج
نت موج یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را از جمله تبلیغات کسب و کار،خدمات و کالاهای قابل عرضه،کانال ها و پیج های اینستاگرامی در آن ثبت می کنند. اگر شما هم می خواهید نام کسب و کار خود را در این نیازمندی های آنلاین تبلیغ و ثبت کنید از بالا روی دکمه «ثبت شغل» کلیک نمایید.

برای اینکه از آخرین تبلیغات ویژه کانال ها و پیج های اینستاگرامی آگاه شوید ما را در اینستاگرام دنبال کنید.نشانی پیج اینستاگرامی نت موج netmoj@ می باشد.