مدارک لازم برای اجاره خودرو


کد مطلب: 9597
تاریخ ثبت: 1399/05/30

گروه: سایر مطالب

مدارک لازم برای اجاره خودرو

مدت زمانی است که اجاره خودرو های معمولی و لوکس مورد توجه برخی از مردم که تمایل به استفاده از خودروهای اجاره ایی دارند رواج پیدا کرده به این سبب و به هنگام انعقاد قرارداد اجاره با شرکت کرایه دهنده اتومبیل فرد اجاره گیرنده می بایست شرایطی را دارا باشد باتوجه به آنکه برای اجاره خودرو شرایط و مدارک خاصی مورد نیاز خواهد بود چنانچه با اطلاع مناسب و کافی نسبت به انعقاد قرارداد اجاره اتومبیل اقدام نمایید با آگاهی کامل نسبت به شرایط و چگونگی اجاره خودرو اقدام نمایید تا از این طریق در وقت و هزینه خود به منظور انتخاب مناسب خودروی مورد نظر شما صرفه جویی کاملی ایجاد گردد برای کسب اطلاع نسبت به چگونگی و مدارک لازم بمنظور اجاره خودرو با ما همراه باشید. چنانچه شما مدیر شرکتی با امکان اجاره خودرو هستید با درج و انتشار مدارک لازم برای اجاره خودرو در قسمت درج آگهی وب سایت نت موج امکان دیده شدن و شناساندن شرکت اجاره خودرو به طور گسترده در فضای مجازی به کاربران فضای مجازی که در جستجوی کسب اطلاع نسبت به مدارک لازم برای اجاره خودرو هستند خواهد بود یا اینکه چنانچه بعنوان فردی در جستجوی کسب اطلاع راجع به اجاره خودرو می باشید با توجه به تفاوت در شرایط شرکت های اجاره خودرو نسبت به اخذ و یا اعلام مدارک لازم برای اجاره خودرو از طریق تبلیغات سایت نت موج مدارک لازم برای اجاره خودرو را در هر شرکت به تفکیک مشاهده خواهید نمود.از آنجایی که اجاره خودرو برای شما قانونا ایجاد مسئولیت مالی و حقوقی می نماید به این سبب است که می بایست به منظور اجاره خودرو مدارک و ضماناتی را به اجاره دهنده تحویل دهید تا امکان اجاره خودروی مدنظر خود را داشته باشید.
مدارک لازم برای اجاره خودرو شرایطی متفاوت دارد بعضی از شرکت ها بدون ودیعه یا چک یا سند منزل یا گواهی اشتغال به کار به امکان اجاره خودرو به شما را دارند و برخی از شرکت ها با شرایطی به مراتب ساده تر و صرفا با اخذ مدارکی جزئی اقدام به اجاره خودرو می نمایند حال چنانچه شما مدیر شرکت اجاره دهنده خودرو هستید می توانید شرایط و مدارک لازم برای اجاره خودرو را در سایت نت موج و در بخش تبلیغات اعلام نمایید تا تمام کاربران اینترنتی امکان مشاهده به منظور مراجعه و اجاره خودرو از شما را داشته باشند.
اتفاقاتی خاص در رانندگی ممکن است برای هر فردی ایجاد گردد حال چنانچه شما خودرو خاصی را اجاره نماید در این صورت در هنگام بروز تصادف جبران خسارات بر عهده کدام طرف قرارداد و به چه میزان سهم خواهد بود. هنگامی که شما اتومبیلی را اجاره نموده باشید چنانچه مورد سرقت قرار گیرد چه کاری باید انجام گیرد.
فرآیند اجاره خودرو فرایندی کاملا ساده ولیکن با مسئولیت فراوان خواهد بود لذا دقت نظر به قرارداد مربوط به اجاره خودرو با بررسی بیشتر می تواند نتیجه ایی بهتر برای شما به همراه داشته باشد.
مدارک لازم برای اجاره خودرو گاها کمی متفاوت هستند ممکن است در بعضی شهرها مدارک مورد نیاز تفاوت هایی با سایر شهرها یا حتی برخی از شرکت های اجاره خودرو برای انعقاد قرارداد با انعطاف بیشتری اقدام به اجاره خودرو به فرد متاقضی نمایند.
اولین موضوع در شرایط لازم برای اجاره خودرو داشتن گواهینامه رانندگی خواهد بود.
شرط سنی نیز در برخی از شرکت های اجاره دهنده مورد توجه قرار می گیرد که می بایست فرد متقاضی حداقل 20سال سن را داشته باشد.
کارت شناسایی معتبر علاوه بر گواهینامه که بطور معمول کارت ملی مورد پذیرش قرار می گیرد.
ودیعه یا سند ملکی بنام شخص اجاره کننده خودرو که این ودیعه بنا به قیمت خودرو متفاوت است گاهی با توجه به انعطاف شرکت اجاره دهنده خودرو امکان اخذ چک کارمندی یا ودیعه ایی بغیر از سند منزل مسکونی ممکن خواهد بود بعنوان مثال گواهی شغلی شما که نشان دهنده اشتغال شما در جای خاصی باشد. در هر حال ودیعه اخذ شده در شرکت های اجاره اتومبیل متفاوت است و برخی از این شرکت ها بر اخذ چک یا سفته خودرو را در اختیار شما قرار می دهند و برخی کمی سختگیری بیشتری دارند برای کسب اطلاع در خصوص شرکت هایی که بمنظور اجاره خودرو شرایط ساده ایی دارند و هر فردی امکان اجاره خودرو را با توجه به نیاز خود خواهند داشت در وب سایت نت موج جستجو نمایند.
در هنگام اجاره خودرو با توجه به نوع خودروی انتخابی شما مبلغی بعنوان کرایه تعداد ساعاتی که آن اتومبیل در اختیار شما قرار می گیرد در اختیار شما قرار می گیرد محاسبه و در هنگام تحویل خودرو به شما اخذ می گردد.
از طریق سایت نت موج گاها ممکن است با توجه به همکاری شرکت اجاره دهنده خودرو صرفا به اخذ یک فقره چک به میزان 20درصد بیشتر از ارزش خودرو می توانید خودروی مورد نظر خود را اجاره نمایید برای کسب اطلاع بیشتر نسبت به شرکت هایی که با این شرایط اقدام به اجاره دادن خودرو می نمایند می توانید به وب سایت نت موج و در قسمت آگهی های وب سایت نت موج از مدارک مورد نیاز اجاره خودرو با توجه به توانایی خود در اجاره اتومبیل اطلاع کسب نمایید.
بمنظور اجاره خودرو مبلغی به عنوان دیپوزیت از شما دریافت می گردد که این مبلغ پس از تحویل خودرو از طرف اجاره دهنده بطور کامل برگردانده می شود حال میزان این مبلغ دیپوزیت بسته به شرکت اجاره دهنده خودرو متفاوت است به این منظور و برای تطبیق توانایی خود با شرایط اجاره دهنده در قسمت تبلیغات وب سایت نت موج جستجو نمایید.
چنانچه شما از اتباع کشورهای دیگر در ایران باشید مدارک مورد نیاز شما برای اجاره خودرو قدری متفاوت خواهد بود که عبارتند از:
اصل پاسپورت یا ویزا.
بلیط برگشت یا کپی بلیط رفت و برگشت.
گواهینامه رانندگی.
کارت شناسایی
این مدارک نیز بسته به شرایطی در شرکت های اجاره اتومبیل متفاوت است لذا برای کسب اطلاعات بیشتر به قسمت تبلیغات وب سایت نت موج مراجعه نمایید.
چنانچه به منظور اجاره خودرو آنرا به همراه راننده نیاز داشته باشید مدارک لازم برای اجاره خودرو عبارت است از ارائه کارت شناسایی معتبر و پرداخت تمام مبلغ اجاره در زمان انعقاد قرارداد خواهد بود.
بنابراین چنانچه قصد اجاره اتومبیل با راننده را داشته باشید لازم به ارائه مدارک بالا که لازم برای اجاره خودرو بدون راننده بوده اند را نخواهید داشت.
همانگونه که گفته شد مدارک عمومی برای اجاره خودرو به شرح بالا بود اما چنانچه ارائه این مدارک برای شما دشوار است شرکت های اجاره خودرو بعضا شرایط مختلفی خواهند داشت به این منظور و برای کسب اطلاع در خصوص شرایط ساده تر مدارک لازم برای اجاره خودرو در صفحه تبلیغات وب سایت نت موج اقدام به جستجوی مدارک لازم برای اجاره خودرو نمایید.
نحوه و چگونگی تحویل خودروی اجاره گرفته شده نیز ممکن است در محل انعقاد قرارداد و یا محلی دیگر باشد که بسته به توافق شما صورت خواهد پذیرفت همچنین با توجه به اینکه ممکن است گاهی تاخیری در زمان تحویل خودروی اجاره ایی ایجاد شود برخی از شرکت ها تا چند ساعت تاخیر را بلامانع می دانند و لیکن هر 24 ساعت را یک روز کامل محاسبه می نمایند.
وب سایت نت موج آماده ثبت تبلیغات و معرفی شرکت اجاره دهنده خودرو شما خواهد بود و شما می توانید مدارک لازم برای اجاره خودرو در وب سایت نت موج ثبت نمایید.


سایر مقالات آموزشی نت موج نیازمندی های آنلاین :


  درباره نت موج سایت ثبت آگهی آنلاین
نت موج یک وب سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور آگهی های تبلیغاتی خود را در آن درج می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت ثبت نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید و در کمتر از چند ثانیه خود را در وب جهانی یا فضای مجازی معرفی نمایید. در نت موج می توانید آگهی،شغل،کانال و وب سایت خود را مجانی ثبت کنید.