خرید فالوور اینستاگرام تضمینی مطمن


کد مطلب: 9595
تاریخ ثبت: 1399/05/25

گروه: سایر مطالب

خرید فالوور اینستاگرام تضمینی مطمن
فالوور اینستاگرام چیست؟
به دنبال کنندگان پیج های یا همان صفحات اینستاگرامی فالوور گفته می شود.

انواع خرید فالوور چیست؟
خرید فالوور نحوه های گوناگونی دارد که عبارتند از: فالورهای واقعی و فالورهای فیک یا تقلبی یا همان فاللور جعلی. معمولا فالور جعلی هزینه
 کمی دارد مثلا هزار تا 60 هزار یا 50 هزارتومان. ولی فالور واقعی هزینه بالاتری دارد.

هنگام خرید فالوور اینستاگرام تضمینی مطمن به چه چیزهایی باید توجه کنید
هنگام خرید فالوور اینستاگرام ابتدا باید تصمیم بگیرید که دوستدارید فالورهای شما واقعی باشند یا ربات باشند و سپس باید اقدام به خرید فالور
 بکنید.

خرید فالوور اینستاگرام تضمینی مطمن
اگر منظور شما از فالوور تضمینی مطمن این است که حتما در ازای پول پرداختی فالوور اینستاگرام تضمینی مطمن به دست بیاورید یا می توانید از فالورهای فیک استفاده کنید که اصلا توصیه نمی شود. یا از فالورهای واقعی استفاده کنید. اگر فالور فیک استفاده کنید در عرض چند دقیقه پیج شما هزار فالور دریافت می کند ولی اگر می خواهید فالور واقعی داشته باشید آرام آرام فالورهای شما زیاد می شود و همگی فالور واقعی هستند و کسانی هستند که در ایران هستند.

فالوور اینستاگرام ایرانی
اگر می خواهید فالور ایرانی داشته باشید به راحتی می توانید از طریق فرم تماس با ما در سایت جایزه بارون http://www.jayezebaroon.ir درخواست فالور بدهید. تا پیج شما به دیگران معرفی شود و روزانه فالور دنبال کنید.

آیا فالورهای فیک قابل تشخیص توسط کاربران است؟
شاید از خودتان بپرسید آیا فالورهای فیک قابل تشخیص هستند و کاربران می توانند متوجه این فالورها شوند. در این خصوص باید بگوییم بله، فالورهای فیک نمی توانند صفحات شما را لایک کنند یا اینکه نمی توانند نظر درج کنند. همچنین برخی از این فالورها ایرانی نیستند و با اسامی خارجی هستند به راحتی این فالورها قابل تشخیص هستند. ولی فالورهای ایرانی با عکس پروفایل ایرانی هستند و تقریبا تمامی در پروفایل خود بصورت ایرانی شرحی از خود نوشته اند.

انواع فالورها از نظر نرخ تعامل
برخی از فالورها با پیج شما در ارتباط هستند ولی برخی از فالورها به اجبار یا فقط بیننده مطالب شما هستند. از همین خاطر می توان فالورهای پیج های اینستاگرام را به دسته های زیر تقسیم بندی کرد: فالورهای مرده فالورهای که فیک هستند و هیچ موجود واقعی نیستند.

فالورهای تعاملی:
این فالورها با پیج شما در تعامل هستند و جز بهترین فالورها هستند و مطالب شما برای آنها جذاب هست. این فالورها معمولا در کامنت ها نظر می نویسند مطالب شما را لایک می کنند و غیره.

فالورهای بدون تعامل
این فالورها فقط مطالب شما را می خوانند یا اینکه اصلا آنها را نمی خوانند و فقط آنها را بدون توجه رد می کنند. امکان تبدیل این فالورها به فالورهای تعاملی وجود دارد و بستگی به سیاست پیج دارد.


سایر مقالات آموزشی نت موج نیازمندی های آنلاین :


  درباره نت موج سایت ثبت آگهی آنلاین
نت موج یک وب سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور آگهی های تبلیغاتی خود را در آن درج می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت ثبت نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید و در کمتر از چند ثانیه خود را در وب جهانی یا فضای مجازی معرفی نمایید. در نت موج می توانید آگهی،شغل،کانال و وب سایت خود را مجانی ثبت کنید.