خرید فالوور اینستاگرام 99


کد مطلب: 9592
تاریخ ثبت: 1399/05/19

گروه: سایر مطالب

خرید فالوور اینستاگرام 99
فالوور چیست؟
فالوور یک کلمه انگلیسی بنام folower می باشد و در فارسی به معنای دنبال کننده می باشد.

چرا باید فالوور داشتن مهم است؟
فالور داشتن به معنای این است که شما را افراد زیادی می شناسند. هرچه تعداد فالوور شما بیشتر باشد یعنی پیج معروف تری دارید.

از فالوور چه استفاده هایی می شود؟
فالوور یک شخص است که مطلب ها یا پست هایی که در پیج اینستای خود می گذارید را می بینید یا به اصلاح بازدید کننده مطلب هایی   است که شما در صفحه اینستاگرام خود می گذارید. پیجی که فالوور دارد مثل این است که افراد زیادی درب مغازه او جمع شده اند، ممکن   است این افراد از شما چیزی بخرند یا ممکن است به حرفای شما گوش دهند.

خرید فالوور چیست؟
از آنجا که جذب فالوور کمی زمان بر،سخت و مشکل است، برخی از پیج های تازه تاسیس یا پیج هایی که دنبال کننده کمی دارند می   خواهند سریع فالوور اضافه کنند. از همین رو یکسری از روش ها وجود دارد که می توانید فالوور جذب کنید.

خرید فالوور اینستاگرام
امروزه سایت ها و شبکه های اجتماعی زیادی وجود دارد که چیزی بنام فالوور دارند. برای مثال تلگرام چیزی بنام ممبر دارد و   اینستاگرام چیزی بنام فالوور. برای خرید فالوور اینستاگرام روش های متنوعی وجود دارد که در زیر شرح می دهیم.

انواع روش های خرید فالوور اینستاگرام
خرید فالوور فیک اینستاگرام
این نوع فالوورهای فیک هستند و به هیچ عنوان توصیه نمی شوند. معمولا فروشندگان فالوور فیک تبلیغ فروش فالوور خود را به   اینصورت می دهند «هزار فالوور با 50 هزارتومان» یا فروش فالوور اینستاگرام هر هزار عدد 50 هزارتومان.

خرید فالوور واقعی اینستاگرام
فالوور واقعی یعنی اینکه یک کاربری که یک شخص هست شما را دنبال کند. شاید سوال کنید مگر فالوور غیرواقعی هم هست، باید بگوییم بله، فالوورهایی که به آنها گفته می شود فالوور فیک، فالوورهای جعلی هستند که در اصل یک آدم نیست یک ربات هست. فالوور واقعی قیمت گران تری دارد و بر خلاف فالوررهای فیک که با 50 هزارتومان میشود 1k فالوور اضافه کنید در این جا نمی شود این کار را انجام داد. در مطالب بعدی چندین روش برای جذب و خرید فالوور واقعی اینستاگرام را بیان می کنیم.


فالوور فیک چیست؟
فیک یک کلمه انگلیسی است که بصورت fake نوشته می شود و به معنای جعلی است. بنابراین وقتی گفته می شود فالوور فیک یعنی   فالوور جعلی. اگر فکر می کنید چیز جعلی خوب خوب است پس می توانید فالوور فیک بخرید.


سایر مقالات آموزشی نت موج نیازمندی های آنلاین :


  درباره نت موج سایت ثبت آگهی آنلاین
نت موج یک وب سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور آگهی های تبلیغاتی خود را در آن درج می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت ثبت نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید و در کمتر از چند ثانیه خود را در وب جهانی یا فضای مجازی معرفی نمایید. در نت موج می توانید آگهی،شغل،کانال و وب سایت خود را مجانی ثبت کنید.