آموزش معرفی کانال قرآنی در اینترنت


کد مطلب: 8182
تاریخ ثبت: 1398/01/04

گروه: سایر مطالب

آموزش معرفی کانال یا پیج قرآنی
اگر یک کانال یا پیج قرآنی دارید و دوستدارید که کانال پیامرسان یا پیج شبکه اجتماعی خود را در فضای مجازی یا اینترنت معرفی کنید، این مقاله کوتاه آموزش اینکار را به شما یاد می دهد.


آموزش معرفی کانال یا پیج قرآنی در اینترنت
اگر دوستدارید نام قرآنی و جزییات کانال یا صفحه شبکه اجتماعی خود را در اینترنت و فضای مجازی معرفی کنید ابتدا باید در وب سایت نیازمندی های آنلاین نت موج کانال یا پیج خود را درج کنید.


آموزش ثبت کانال یا پیج در نت موج
برای ثبت و معرفی کانال در نت موج از منوی بالای سایت بر روی دکمه «ثبت کانال» یکبار کلیک نموده و در قسمت متن توضیحات، معرفی کانال یا صفحه خود را در فرم مربوطه وارد نمایید و سپس صبر کنید تا کانال یا پیج شما در «معرفی کانال های قرآنی و مذهبی در نت موج» قرار داده شود. توجه داشته باشید در عنوان تبلیغی که می نویسید نام و دسته کانال یا پیج خود را بنویسید.

ثبت کانال یا پیج قرآنی در بانک اطلاعاتی کانال های نت موج امتیازات زیادی از جمله: جهانی شدن ، افزایش ممبر واقعی،جذب فالور و ممبر، آشنا شدن تمامی شهرستان ها با کانال یا صفحه شما، آشنایی با خدمات شما و غیره را دارد. پس اگر در این بخش اطلاعاتی از شما ثبت نشده هرچه زودتر اقدام کنید و خود را به اعضا،ممبر و فالورهای جدید معرفی کنید.


سایر مقالات آموزشی نت موج نیازمندی های آنلاین :


  درباره نت موج سایت ثبت آگهی آنلاین
نت موج یک وب سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور آگهی های تبلیغاتی خود را در آن درج می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت ثبت نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید و در کمتر از چند ثانیه خود را در وب جهانی یا فضای مجازی معرفی نمایید. در نت موج می توانید آگهی،شغل،کانال و وب سایت خود را مجانی ثبت کنید.