هفت مزیت یک آگهی اینترنتی


کد مطلب: 7453
تاریخ ثبت: 1397/11/13

گروه: سایر مطالب

هفت مزیت یک آگهی اینترنتی
در این مقاله به بیان هفت مزیت آگهی اینترنتی می پردازیم:
یک: امکان پیدا نمودن مشتری واقعی
دقیقا شخصی که به دنبال محصول شما است، تبلیغ شما را می بیند.
دو: جلوگیری از مزاحمت:
آگهی های تبلیغاتی در سایت نت موج هیچگونه مزاحمتی را برای دیگران ایجاد نمی کند و دقیقا آگهیی را به شخصی که دنبال آن است نشان می دهد.
سه: قیمت مناسب
آگهی های اینترنتی قیمت مناسبی دارند، برای مثال در نیازمندی های آنلاین نت موج با قیمت 1000 تومان به بالا می توانید آگهی ویژه ثبت کنید. یا حتی با قیمت رایگان و مجانی هم می توانید آگهی ثبت کنید.
چهار: تاریخ انقضای بلندمدت
آگهی های تبلیغاتی که در نت موج ثبت می کنید دارای تاریخ پایان بلندمدت هستند، اگر یک آگهی را در یک نیازمندی های کاغذی یا سنتی درج کنید نهایت در یک شماره یا دو شماره باقی بماند. ولی تبلیغاتی که در نیازمندی های آنلاین نت موج ثبت می کنید تا یکسال بعد هم پایدار خواهد ماند و همچنین می توانید آنها را تمدید کنید.
پنج: زیاد بودن مطالب درج شده در متن آگهی
در نیازمندی های سنتی نهایت در حد یک sms یا دو sms  می توانستید تبلیغ کنید ولی در نیازمندی های آنلاین نت موج می توانید چندین پاراگراف هم تبلیغ بنوسید.
شش: عکسدار بودن
در نیازمندی های سنتی امکان درج عکس برای آگهی خیلی بالا بود، ولی در نیازمندی های آنلاین نت موج  بیش از 5 عکس هم می توانید برای یک آگهی بدون پرداخت هزینه درج کنید.
هفت: امکان ویرایش آگهی پس از ثبت تبلیغ
در نیازمندی های سنتی اگر یک تبلیغ را ثبت می کردید، به دلیل اینکه چاپ میشد، دیگر امکان تغییر نداشت، ولی در نیازمندی های آنلاین نت موج هر زمان که بخواهید می توانید آگهی خود را ویرایش کنید.


سایر مقالات آموزشی نت موج نیازمندی های آنلاین :


  درباره نت موج سایت ثبت آگهی آنلاین
نت موج یک وب سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور آگهی های تبلیغاتی خود را در آن درج می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت ثبت نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید و در کمتر از چند ثانیه خود را در وب جهانی یا فضای مجازی معرفی نمایید. در نت موج می توانید آگهی،شغل،کانال و وب سایت خود را مجانی ثبت کنید.