قدم های اولیه راه اندازی کسب و کار اینترنتی


کد مطلب: 7424
تاریخ ثبت: 1397/11/11

گروه: سایر مطالب

قدم های اولیه راه اندازی کسب و کار اینترنتی
در این مقاله به سرعت نحوه راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی را بیان خواهیم کرد. اولین قدم راه اندازی و فروش از طریق از اینترنت این است که خودمان بلد باشیم از اینترنت خرید کنیم و به هیچ وجه از خریدهای اینترنتی وحشت نداشته باشیم.
 اکثر افراد از خریدهای اینترنتی وحشت زیادی دارند، خرید از اینترنت آسان است تنها علت بیشتر اشتباهات مواقعی است که افراد با خرید اینترنتی آشنایی ندارند و از مراکز نامعتبر خریداری می کنند.
به هر حال قدم اول این است که بدانید چطور و از چه سایت هایی باید خرید کنید. دومین قدم یک ایده است، یعنی اینکه بدانید چه چیزی می خواهید بفروشید. سومین قدم این است که بدانید از چه طریقی می خواهید کالا یا خدماتتان را بفروشید. برای مثال از طریق فروشگاه اینترنتی یا وب سایت های واسطه. نکته: سعی کنید روی تلگرام یا اینستاگرام حساب نکنید. چهارمین قدم: دریافت مجوزهای مرتبط برای فروشگاه خود: برای مثال نماد اعتماد الکترونیک و لوگوی ساماندهی، پنجمین قدم: نحوه ارسال کالا برای مشتری: باید برای مشتری مشخص کنید که کالا را چه طریقی برای مشتری ارسال می کنید، مثلا پرداخت در درب منزل. ششمین قدم: بازاریابی برای محصولات. اکثر افراد محصولات را در فروشگاه های اینترنتی خود قرار می دهند ولی چون فروشگاه های آنها تازه تاسیس است آنچنان بازدیدی نخواهد داشت، یکی از راهکارهای مهم درج آگهی است. شما باید تا می توانید در اینترنتی محصولات خود را معرفی و بازاریابی کنید. برای اینکه اولین تبلیغ خود را ثبت کنید می توانید از بالای همین سایت روی گزینه ثبت آگهی رایگان کلیک نموده و سپس فرم مربوط را پر کنید. با اینکار می توانید در نت موج آگهی درج کنید.


سایر مقالات آموزشی نت موج نیازمندی های آنلاین :


  درباره نت موج سایت ثبت آگهی آنلاین
نت موج یک وب سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور آگهی های تبلیغاتی خود را در آن درج می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت ثبت نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید و در کمتر از چند ثانیه خود را در وب جهانی یا فضای مجازی معرفی نمایید. در نت موج می توانید آگهی،شغل،کانال و وب سایت خود را مجانی ثبت کنید.