چگونه بعضی از کانال ها اینقدر معروف می شوند


کد مطلب: 7391
تاریخ ثبت: 1397/11/08

گروه: سایر مطالب

چگونه بعضی از کانال ها اینقدر معروف می شوند
شاید تاکنون پیش خودتان فکر کرده باشید که چگونه بعضی از کانال های پیامرسان اینقدر معروف می شوند و چگونه اینقدر ممبر جذب می کنند. همانطور که می دانید بعضی از کانال های پیامرسان یا پیج های اینستاگرام از راه های غیرقانونی به جذب ممبر غیرواقعی می پردازند که اینکار خوب نیست و به مرور باعث حذف یا بلاک شدن آن کانال ها می باشد. ما در این مطلب چنین کاری را آموزش نمی دهیم. در این مطب می خواهیم اندکی در این مورد برای شما توضیحات بدهیم.

راهکارهای جذب ممبر
مطالب مفید
سعی کنید در کانال یا پیج اینستاگرامی خود تا می توانید مطلب مناسب بنویسید، از تصاویر استفاده کنید و کلا هدف خود را مشخص کنید.
در کانال یا پیج خود زیاد تبلیغ نکنید
سعی کنید در کانال خود زیاد تبلیغات ارسال نکنید و یا تبلیغات ارسالی شما زمان مشخصی داشته باشد.
کانال خود را معرفی کنید و برای آن تبلیغات کنید
تا می توانید برای کانال یا پیج خود تبلیغات و آگهی های تبلیغاتی بزنید. یکی از راه های تبلیغات برای کانال های و پیج های شبکه های اجتماعی مثل پیج های اینستاگرام «ثبت کانال یا پیج در نت موج» می باشد. برای ثبت کانال یا پیج روی عبارت«ثبت کانال» کلیک کنید.
در دیگر شبکه های اجتماعی کانال خود را معرفی کنید
تا می توانید کانال یا صفحات خود را در جاهایی که امکان معرفی دارد ثبت کنید.
برای کانال یا پیج خود لوگوی منحصر به فرد بسازید


سایر مقالات آموزشی نت موج نیازمندی های آنلاین :


  درباره نت موج سایت ثبت آگهی آنلاین
نت موج یک وب سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور آگهی های تبلیغاتی خود را در آن درج می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت ثبت نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید و در کمتر از چند ثانیه خود را در وب جهانی یا فضای مجازی معرفی نمایید. در نت موج می توانید آگهی،شغل،کانال و وب سایت خود را مجانی ثبت کنید.